Stöd Ukraina

Heliuss blogg

Onsdag 18 November 2009 - Koh Kho Khao

Koh Kho Khao

GRATTIS kara storasyster pa fodelsedagen!!!!

Just atit frukost, ska ta det lugnt idag efter tva heldagarsdagars utflykter.
Finns 8 - 10 restauranger pa on. Igar var vi hembjudna till Mass som ager den av restaurangerna i byn med den absolut basta o fraschaste thaimaten (Coconut Palm). Han tog oss med till sina hemtrakter pa en heldag uppe i bergen med vattenfall och kristallklart vatten med tusentals fiskar. Badade i dammen nedanfor vattenfallet. Vi at ocksa middag med hans slaktingar i deras hus. Fantastisk mat i massor. Satt pa bastmatta pa golvet och at....lacker nyfangad fisk, ris, exotiska gronsaker av allehanda sorter och som dessert frukter o bar vi aldrig smakat eller sett tidigare i vart liv. Besokte ocksa familjens? gummiplantage dar vi fick en inblick i rubberutvinning......sa mycket slit i solhetta i olandig terrang for nastan inget betalt!!!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Snartfyrtio säger:
Hej! Jag och min familj ska åka till Koh Kho Khao i februari 2010. Vi ska bo på KOH KHAO ISLAND BEACH RESORT. Har ni några tips vad man ska göra på ön, vart man skall åka, bra restauranger m.m. är jag tacksam att få ta del av. Är där maneter i vattnet? Hälsningar Jessica
Postat 2009-11-26 07:06  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet