Stöd Ukraina

Heliuss blogg

Onsdag 18 November 2009 - Ko Kho Khao

Jaha....ett inlagg till som forsvann mitt i skrivandet!!!!!

Hopplost detta att tekniken funkar sa daligt. Sitter o skriver i halvtimma o plotsligt blinkar det till pa skarmen o allt forsvinner innan jag hinner skicka :((

On ar ca 2 mil lang med strand pa hela vastsidan o mest mangrove pa ostsidan.Varit uppe pa norra delen av on. Liknar danska Skagen och "grenen" dar, fast inte alls kuperat och bara vit sand sa langt ogat kan na. On ligger i Andamanhavet som sluter sig runt on i norr vilket innebar vagor som mots fran tva hall. Ett langt sandrev bildas dar.
Mycket stora o vackra snackor daruppe......maken kollar noga i snackorna innan han plockar dem. Forsta dagen borjade snackpasen krypa pa golvet mitt i natten.....fanns smakrabbor inuti som nog vantade pa hogvatten och undrade var det tagit vagen. Snabbt blev de aterlamnade till sitt ratta element igen :)

Nu ska vi ut pa langpromenad langs stranden
Dela med andra:    

Kommentarer
Fagersta säger:
Visst är det fint längst uppe på ön. Vi brukar också ta långa promenader precis där och plocka stora snäckor till barnbarnen. Om 2½ månad så går vi där själva. Tycker nog att jag känner igen beskrivningen på hotellet också.
Hoppas att ni trivs
Postat 2009-11-20 12:09  Anmäl
Faehomese säger:
Ja det skulle se ut om en av burkarna på hyllan i ert sovrum skulle vandra iväg när ni kommit hem ;) Jag blir inget avundsjuk av att höra hur ni har det.. Nej inte alls ;) Här har gossarna får influensavaccin, varit lite gnälligt men inget allvarligt. Lotto är inne och katt mår gott.. Fast fjäskar mest bara när hon ska ha mat och inget gos efteråt ;)Ha det gott!!! *kramar från oss*
Postat 2009-11-18 21:55  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet