Stöd Ukraina

Yayans blogg

Torsdag 8 November 2007

Ja se det snöar..ja se det snöar.. :)

Ja nu snöar det för fullt ute.. härligt då blir det ljusare ute. Igår firadades min födelsedag med fika, fika, fika, kaffe och tårta... chokladmarängtårta och chokladmoussetårta stod på menyn. Ja jag gillar choklad ;) det var ett genomgående tema med choklad i stort sett all fika också hehe. Nu närmar det sig verkligen med Thailand också.. 1 vecka och 5 dagar kvar, jisses! Tänk att man sitter på flyget ner till Thailand då:D Jag har stora problem vad jag ska ha på mig i flygplanet? Vad brukar ni ha? Det ska vara skönt men samtidigt lite fint också! Tajta jeans och skjorta går så bort! Bekvämt ska det vara, man sitter ju ändå ett par timmar ;) Men och andra sidan vill man se lite "fräsch" ut när man kommer fram också. Det är svårt detta.. haha min karl här hemma tycker jag är omständig :D

En till sak det börjar bli bråttom med nu. BÖCKER! Vad är bättre än att ligga på stranden och läsa.. sist malde jag igenom ett par pocketböcker på 2 veckor. Måste beställa mig några stycken.. har någon nått hett tips så säg mig :)

Förra helgen var det party med singha... mmm... kanske blir några till denna helg, vem vet man måste ju ladda ordentligt:D Ha det bra allihopa!
Dela med andra:    

Kommentarer
Brigitta säger:
Anna Janssons böcker, t.ex. svart fjäril, Marie Jungstedt, Åsa Larsson, Henning Mankell. Finns alla på pocket. Fast allra bäst är ju Stieg Larsson! Ang kläder på flyget-ta något bekvämt, gärna en varm tröja som du sedan kan packa ner när du kommer fram.
Ha en skön resa! Jag åker den 26/1.
Hälsn.
Brigitta
Postat 2007-11-10 17:10  Anmäl
Gullsing säger:
Hej!

För att ha något gott att läsa, vill jag råda dig till att införskaffa t.ex. Jens Lapidus; Snabba Cash,
Camilla Läckbergs; Stenhuggaren,
Stieg Larssons tre otroligt bra böcker.
Karin Alvtegens; Skuld

Jag kommer inte på flera just nu.

Jag köper alltid mina böcker i pocket, så tar de inte så stor plats och väger inte så mycket. Böckerna, som jag förordade, tycker jag själv är mycket bra.

Hälsningar Gilla
Postat 2007-11-08 23:45  Anmäl
Ulleb säger:
Hej!
Åker själv om precis 3v..Längtar i hjäl mig!! Men Niklas (min man) har bihålsinflammation o ont i halsen.Så tur det inte var dax att åka nu..Chefen åkte dit idag..Nu till bok tips Den vita massajen (skriven av Corinne Hofman) Så grymt bra!! Sann historia! Kanske du redan läst den..Även Levande bränd..oxå sann..Ha nu en bra resa! UlleBe
Postat 2007-11-08 12:27  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Resfeber!!!
16 år sedan
12 dagar
16 år sedan
40 dagar!
16 år sedan
Tiden springer!