Helt galet vad tiden går fort! Har jobbat två veckor nu, alltså 4 veckor kvar sedan ledig en vecka med sambon då blir det luleåkalaset och allt vad det innebär. Sedan hemma några dagar och torsdag den 7 augusti sticker jag och min vän iväg till Thailand! Fattar det inte, ska bli helt underbart att fara! Här i norr har vi då ingen sommar inte.. kan räkna på en hand de dagar det varit sol och temperaturen har krypit upp till 20 grader. Lite trist men jag har ju nåt att se fram emot iallafall. Inte så roligt för dom som är hemma och har semester inte.
Nåja vi har sett ut en
hotell på koh panghan som vi vill bo på, verkar helmysigt :) sen måste vi planera och kolla upp tåg och sånt lite mer så vi vet vart vi ska ta vägen när vi landar i Bangkok. Har förövrigt en arbetskollega från Thailand nu i sommar och OJ vad roligt, vi pratar mycket Thailand :D
och tåg söderut. Om ni måste övernatta i Bkk, finns Bangkok centre hotel väldigt nära JVST. Tåg är ett bra färdmedel i Th. åker man nattåg slipper man hyra rum , men ändå få sova helt ok. i de bäddbara fåtöljerna Ha det bra