Stöd Ukraina

Marans blogg

Tisdag 16 Januari 2007

Hola!

Nu ar vi pa plats! Yes!
Resan gick bra, valdigt lang var den, och nar planet skulle landa pa Atlanta, funderade jag pa att ta baten hem till Sverige sen, jaaa sen senare nar vi ska hem.. :o)
Kanske far jag lagga in om lite langre semester da?
Vadret ar inte pa topp, molnigt och med regnsskurar, det ar nog bast sa, vi behover vanja vara kroppar sakterliga vid solen.

Isla Mujeres ar litet o coolt, kanns hur mysigt som helst. Hotellet dar vi bor ar jattemysigt. Ungarna ligger i Poolen, men Stuxa o jag kraver lite mera sol, om vi ska komma i.
Vi har varit vid stranden redan, och den ar hur fin som helst.
Vadret kommer att vara sa har i tre dagar, sa i morgon hyr vi en liten golfbil och kor en svang runt ön.

Ha det bast, nu ska vi kaka lunch.
Adios
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullan säger:
Heeej! Hoppas allt är bra. Vi längtar till det blir vår tur;-). Lite moln är bättre än snöslask och +-0, här är kallt in i märgen. //Therése
Postat 2007-02-18 18:12  Anmäl
Abj säger:
Hej Maran!
Skont och vara framme va? Nar jag skriver detta sa ar det val dags for er och vakna snart. klockan har ar nu sju pa kvallen. hos er ar den da 6 pa morronnen, om jag inte ar helt ute och cyklar.
ha det bast tjejen!

kram
annbritt
Postat 2007-02-18 13:18  Anmäl
Annicams säger:
HOLA! är det något ni glömt håller på att tänka packning? Snart kommer vi !!!!! Semesterrrrrrrrr si si
Postat 2007-02-17 17:04  Anmäl
Ehnangel säger:
Skönt att höra ni är på plats och att tanken på hem finns =). Avundsjuka är vi, inget att hymla om men ha det bäst iallafall!!

kramiz
Postat 2007-02-17 07:52  Anmäl
Millanh säger:
INGE AVUNDSJUK ALLS!!! Det låter underbart, här är grått 3 plusgrader och lite duggregn. Ha det bäst så hörs vi. Kramiz från alla oss
Postat 2007-02-16 23:20  Anmäl
Monikatten säger:
Det verkar hur underbart som helst. *ler*
Ha det så BRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monkan
Postat 2007-02-16 19:42  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

På gång
14 år sedan