Stöd Ukraina

Linnelis blogg

Lördag 17 Mars 2007

Hej Adde!

Jösses. "Ange vart du befinner dig". Självklart är jag på svensk mark. Hemma. På Kronoparken. Reseguiden är verkligen resenördarnas community. Snacka om att jag inte känne rmig hemma här. Borta dåligt, hemma bäst. Det är min melodi. Hej Adde! Tänker mig att dessa rader i denna blogg är för dina ögon eftersom du inte gillar min vanliga blogg. Kikade in på din sida förut. En vecka sen du var inloggad. Alltså ungefär lika länge sen som du åkte. Har gått snabbt men känns som så länge sen. Två motstridigheter. Men så känner jag.

Här hemma är våren på väg. Fågelkvitter och solsken. Fast idag när jag prommade blåste det hårda vindar och jag var påpälsad med hela vinterkittet - halsduk, vantar och mössa. Igår invigde jag ballerinaskorna. Väldigt vårigt men lite för tidigt för jag gick runt och frös om fossingarna. I onsdags sov Aline här och i torsdags sov jag hos Linda. Jag håller mig sysselsatt med andra ord men att sitta här hemma själv funkar faktiskt bra det med. Nu ska jag fixa mig en smoothie med jordgubbar och blåbär. Saknar du dem lite?

Hoppas allt är bra Adde och att du kryat på Dig!
Dela med andra:    

Kommentarer
Andy säger:
ha ha.. du ar sa sot!!!!!!! skulle just nu ge vad som helst for att vara hos dıg a dela pa den dar smoothın!
Postat 2007-03-24 19:05  Anmäl

Skriv kommentar
Visa alla

Senaste inläggen

Blogga mera!
17 år sedan
Hej Adde!
17 år sedan