Men Adde, loggade du in här på resetöntarnas community utan att blogga?! Illa, hörru. Blev i alla fall jätteglad att se dig på msn förut. Klockan är ju elva på kvällen här där jag befinner mig, på svensk mark. Aline gick hem för en halvtimme sen ca och vi hade jättetrevligt. Bland annat bjöd hon på en liten sminkkurs eftersom jag suger på sånt. Jag kommer ihåg när jag frågade om du tyckte jag var finast sminkad eller osminkad och du svarade fel, att du tyckte jag vart finast sminkad. Det är så himla du. Att svara fel. Haha, men roligt och ärligt, vilket jag ju uppskattar. Är så trött nu och ska kojsa. Vore kul om du skrev om dina dagar här på bloggen din. Vill så gärna veta vad du gör och hur en vanlig dag kan se ut. Är det sista veckan utbildningen veckan som kommer?
Själv ska jag skriva hemtenta veckan som kommer, vi skulle bl.a. intervjua två gymnasieelever så jag intervjuade mina två äldsta brorsor. Gött med kontaktnät... :) Ja ja, inte fullt så tufft att hemtenta som att lapa sol och jobba häcken av sig i
Turkiet men jag skulle inte vilja byta med dig. Sån är jag, Ha det gott!
resetontarnas communıty ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha du ar sa otrolıgt pöt! trygghet framfor allt! san ar du..
saknar dıg som fan!