Fulidhoo - paradiset på jorden
Kommentarer
Jica säger till Amandaeufrosyne: Hej och tack för svar:) Sitter och kikar på booking.com just nu! Var ni ute på några utflykter där? Och vad tror du om 3-4 dagar där, 3 på Mafushi och sen resten av tiden på Sri Lanka? Förstod att den sista av era öar på Maldiverna inte var vad ni trodde? Maten, mycket skaldjur och fisk? Toppen i så fall, passar mig fint;)
|
Amandaeufrosyne säger till Jica: Hej! Vad kul att du ska till Maldiverna, lyllo dig, vi längtar bara tillbaka..! Vi bodde på Kinan retreat, ett av de nyaste hotellen då vi kom, jättefint och fräscht! Det finns fler mysiga guesthouses men vi var väldigt nöjda med vårt! Vi pt varje kväll där, mycket (!) god mat! Vi hörde inte med de andra hotellen men om man gör det kan man få äta där, det är jag säker på! Bredvid vårt hotell fanns det ett ställe där många av de lokala var på kvällarna och åt, vi provade dock aldrig det. Hoppas det var lite till hjälp och hör gärna av dig om du har mer funderingar :)
|
Jica säger: Hej! Är på väg till Maldiverna och Sri Lanka i mars. Fulidhoo känns som en ö jag skulle vilja uppleva. Vilket hotell/guesthouse bodde ni på? Jag reser nog själv och har inte tänkt mig något dyrt lyxhotell men ett ställe som ändå är rent och fräscht. Finns några ställen att äta på eller gör man det på sitt hotell?
|
7 år sedan |
7 år sedan |
7 år sedan |
7 år sedan |
7 år sedan |