Stöd Ukraina

Retards blogg

Fredag 5 Februari 2016 - Gili Trawangan

Fortsättning Gili t

Rosanna även kallad hypokondriker ville kolla upp ett litet sår på sin fot som hon var övertygad fick henne må dåligt på 100 andra sätt så jag hängde såklart med och fick då reda på att hennes hosta, huvudvärk, feber i omgångar, halsont och värk i kroppen hon haft i 2 dagar berott på hennes lilla sår på foten.. Hon fick antibiotika och smärtstillande och jag insåg varför jag varit sjuk i en månad, typ sen jag sparka i min fot och fick lite sår och ett jättedjupt som flera sa åt mig att kolla upp men som ja vägrade för jag är inte den som går till en doktor om jag inte är döende.. hade säkert kunna må bra för länge sen men nu är typ alla sår ändå läkta så det är nog lugnt även om det varit onödigt att vara så sjuk så länge när det gått att lösa.

Alla här är så roliga men sjuka i huvet typ som:

När dom som jobbar där vi bor säger: vi kan fixa allt: tvätt, drinkar, taxi, svamp osv. HAHAHAH lite annat här.

Eller typ som när jag pratade med bartendern och ba vad dricker du? : Mushrooms man ba: jaha okej. och sen en tröja där det står: nånting med welcome to Gili t mushroom och sen frågar mig om jag bara dricker alkohol för good Girls go to heaven bad girls go to Gili trawangan.  HAHAH ja det sammanfattar nog vår första kväll ute rätt bra och även parasiter som ej kan lämna oss ifred.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet