Nu har vi lämnat kuta beach och är på Gili t. Eftersom att det är en ö åkte vi båt hit haha och det var ganska mysigt faktiskt. Vi satt ute och hängde med sköna människor och tog en öl. Bästa var när jag tog på mig kepsen för att ta en bild och den flög iväg eftersom det var en speedboat, som tur var fick en random tag i den så det gick bra. Rätt kul i början av båten så kommer det en tjej och går typ längst fram så en kille frågar henne något och hon ba: hello I am your tourguide is everyone listening? Och alla vart tysta och kolla på henne men hon skoja bara Hahaha hon var typ 50 men sjukt skön.
Gårkvällen var den bästa sen vi kom till
bali faktiskt, en kille vi träffat på
boendet tog först med oss till en grekisk restaurang och bjöd oss på mat och sen till en bar för typ surfare där det var sjukt skön stämning. Men det kändes ändå helt okej att lämna idag även om bilresan till båten som tydligen var mer än en timma var extremt jobbig.
Idag (såklart) är den enda dagen det inte är fest på Gili trawangan så får kolla utelivet imorgon, men ön överlag verkar mysigt, vi åkte häst och vagn från båten till boendet för tror inte det är några
bilar på den här ön. Tyvärr ska det vara dåligt väder här med, men jag vill bada med sköldpaddor ändå. Får se hur det blir imorgon.
PS om du läser det här Alex så får du inte läsa mer för jag fick inte vara din facebookvän / ledsen Martina