Stöd Ukraina

Retards blogg

Måndag 8 Februari 2016 - Gili Trawangan

Öar är drömmen.

Gili t är våran grej, vi hatar ju inte små öar liksom. Lokalbefolkningen är så trevliga, alla hälsar till och med barn och tupparna som går löst på gatan. Även om dom kan vara rätt jobbiga på krogen när dom ska vara så på en.

Vi älskar dom som jobbar på vårt guesthouse också. Dom gör verkligen allt för oss.  T ex så väckte jag dom när jag kom hem vid 4-5 och satt och snacka med dom och en av dom berättade idag att han aldrig somnade om. Dom vet att vi har löss så idag kollade han igenom hela mitt hår i minst en timma och rensade det på ägg i och vägrade ta emot mina pengar efter. Riktig bror.

Utelivet är precis vår stil också. Dom är så gulliga som istället för att ha alla klubbar öppna varje dag och konkurera med varandra så har dom olika dagar. Eller alla klubbar är öppna varje dag men olika som har öppet sent varje dag så alla är typ på samma ställe.

Vi har träffat fett sköna människor också. Rätt kul när en kille raggade på mig och när jag berättade att jag hade löss ville han ändå hänga med mig hem. Skönt att man är värd det HAHA. Det var också rätt kul första kvällen här, direkt när vi kom till första baren så ser jag att rosanna kramar någon efter en sekund. Så var det tydligen en kille som raggade på henne på Bali och kände igen henne direkt. Rosanna äter dock penicillin så hon var duktig och drack inte på 2 dagar, hon är lika rolig ändå så det gör inte mig nåt direkt. Igår tröttna hon dock hsha, men tycker ändå hon var duktig.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet