Stöd Ukraina

Annacs blogg

Tisdag 9 Januari 2007

Flygproblemen losta!

Har forsokt ringa Tiger Airways har i Thailand utan framgang men sa kom jag pa det briljanta iden att be Inger om hjalp! Majlade henne sent i gar kvall och och fick nu svar att hon bokat om oss till en flight som gar pa morgonen pa torsdag fran Phuket. Sa bjod hon hem oss pa lunch och lite vila under dagen i Singapore ocksa. Underbart! Nu kan vi njuta av vara sista 2 dagar har....
I gar va vi hela ganget (Jag, Theo, Per, Jonny, Pontus, Asa, Mia, Liza & Lena) hos Angelo (en fransman som jag faktiskt traffat i Jkpg for typ 100 ar sedan) och at en utsokt avsmakningsmeny pa hans restaurang Mama Rosa. Det va jattegott, bla raa tigerrakor, blackfisk och en massa annat som man ALDRIG skulle provat i vanliga fall :)
Sedan fortsatte ganget ut i natten medans jag och Theo gick hemmat. Gor mig ingenting att inte kunna ga ut, riktigt skont att ha en anledning att slippa!
Nu kommer solen fram och Theo haller pa att svettas ihjal! Maste ner och bada...
Tack Elvira for Julkalendersrapporten!!! :)
Ciao
Dela med andra:    

Kommentarer
Majken säger:
Nu skriver Fritjof till Theo,
Vi fick en ny simlärare, det var 3 tjejer och 5 killar. En kille från våran fotbollsträning var med.
Snart fyller jag och Felix år, jag ska nog ha disco hemma Felix ska ha sitt kalas på Uptec.
Morfar undrar när ni planerar att landa på Landvetter?
I helgen när ni kommer hem ska Elvira-Fred och jag vara hos mormor och morfar så då får vi ha ett välkomstparty för er.
Idag har jag varit på (dagis) våran grupp har bytt namn till Katt & Hundgruppen. Tjejerna ville att det skulle heta Kattgruppen och killarna att det skulle heta Hundgruppen.
Hopppas att hemresan går bra,
Kramisar Fritte
Postat 2007-01-09 19:21  Anmäl
Inajens säger:
Hej Anna-Carin
Vi följer din och Theos resa i paradiset ifrån ett ganska grått och trist Sverige. Ni verkar ha det fint. Det va ju bra att Inger kunde hjälpa er
så ni kom med ett plan som tar er till Singapore i tid.
Jens ,Ina ,Moa och Ella
Postat 2007-01-09 13:45  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Sista kvallen pa Phi Phi
17 år sedan
Flygproblemen losta!
17 år sedan
Att resa ensam med barn...m.m.
17 år sedan