Stöd Ukraina

Annacs blogg

Tisdag 2 Januari 2007

Annu en dag i paradiset :)

Nu har vi gjort oss lite hemmastadda har i AoNang, i dag tog vi en bat till Railay Beach, jatterelaxat och harligt stalle! Blev nastan sugna pa att ta vart pick och pack och flytta dit... Lag pa stranden hela dan, fick lite massage och fotvard och tog en kall ol emellanat. Samre kan man ju ha det!! Fam. Montheli va ocksa med, KUL for Theo att leka med lite barn. De har kampat och byggt en koja i en av alla grottor som finns pa stranden. Bra med tanke pa att Theo helst inte far bada allt for mycket.... Vi hamnade pa ett "apotek" i gar efter 30 min med Tuk tuk pa grusvagar, sag ut som ett stall... men damen dar behovde bara lyssna pa nar Theo andades sa visste hon precis vad han skulle ha! Tycker redan han verkar andas lite lattare, undrar vad det va vi fick...hmm
I kvall har Karin & Tomy bjudit over oss till sitt hotell, ska bara slappa och ata lite dar man ar lite trott pa att ga ut och ata helatiden.
Nu har vi ju bara 4 natter har kvar som e bokade, borjar sa smatt fundera pa vart vi ska resa sedan... Star val mellan Phi Phi och Koh Lanta, tips nagon(finns inget fragetecken) vi ska vi vara pa Phuket den 11 igen sa vi kan ju inte dra ivag for langt.....
Kramar fran oss!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Majken säger:
hej hej!
Det är elvira. Hoppas d har det bra i thailand . jag har kommit med i hopp-specialen på torsdagar nu =) Jag red i den för första gången idag! Det var jätte kul.
I sälen var det med kul, vi åkte jätte mycket skidor. Jag lärde Teha att åka skidor, i slutet av veckan klarade hon hela barnbacken själv! Fast det var bara stora backen och barnbacken öppen=( Men vi hade iallafall jätte kul och åt massa god mat!

god fortsättning på det nya året!
önskar: elvira
Postat 2007-01-04 20:26  Anmäl
Flyckt säger:
Hej AC & Theo
Jäklar va jag är avis. Är visserligen ledig men på Strandängen i regn och knappt ljust mittpådanväder. Jag gör som Heidi, pluggar till tenta.
Hälsa familjen Montheli så gott från mig.
Postat 2007-01-04 18:22  Anmäl
Hedda säger:
Hej på Er! Och god fortsättning på de nya året!
Vilken underbar semester Ni har! (hoppas att medicinen ger effekt så att Theo blir frisk och kan bada så mycke han vill =) Nu är kl 06.40 här i sverige och regnet öser ner =( ska sätta mig och plugga till min sista tenta nu. Hoppas att Ni hittar ännu ett paradis att resa till och njut av livets goda!
Många kramar Heidi
Postat 2007-01-04 06:45  Anmäl
Faster säger:
Koh Lanta är jättebra för barn , Villa Lanta och massor av andra. Bo bara uppe på ön nära båthamnen så ni inte hamnar långt borta i ... Phi Phi också fint men man vet ju inte hur det är där efter Tsunamin,
det blev ju ganska drabbat så mycket är förmodligen nybyggt.
Postat 2007-01-03 20:02  Anmäl
Vonna säger:
Hej igen...
kan varmt rekomendera koh lanta, det e lugnt å skönt men be att få komma till en sand strand... det finns en del stenstränder där.
Vi bodde på Best House men vet inte om det finns kvar nu men det var toppen.
Kram Yvonne
Postat 2007-01-02 14:02  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Sista kvallen pa Phi Phi
17 år sedan
Flygproblemen losta!
17 år sedan
Att resa ensam med barn...m.m.
17 år sedan
Phi Phi
17 år sedan
Annu en dag i paradiset :)
17 år sedan