Äntligen har fjällresan kommit till sitt startdatum. I morgon bär det av till Härjedalsfjällen i en vecka, jag har länge sett fram mot detta. Nu är det några år sedan vi var i fjällen, så det blir alltid som nytt varje gång man kommer upp i fjällvärlden. Vi har planerat lite olika turer, samt en avstickare till Röros i
Norge. Hoppas att nu inte regnet bara öser ner varje dag, som vädertjänsten hotat med.
Fjällen nästa~~~~~~~~~~~^^^^^^^^^^^^^~~~~~~~~~
Kambodja i December.
Tack för meddelandet. Ni har säkert gett er iväg när jag skriver det här.
Jag önskar er en trevlig vistelse i härliga Härjedalen. Må så gott.
Hälsningar Bittan
Harri
Hoppas att ni får det kanon och ta lite trevliga bilder så att vi andra får iallafall titta på bilder : )
MVH Tobbe
ha det gott mvh. Bosse
En annan reser mest till Thailand numera,får ju bli så när man blivit med lägenhet.Var och reste runt Vättern förra veckan,inte så dumt det heller!! Trevlig resa nu,och citerar Mad Ostberg om regnet kommer
Hälsningar): Mape
vi åker till Tärnaby v 41 och Kambodja i januari
Öser regnet ner så svep filten om er och läs högt för varandra,varm cholkad och levande ljus är inte så illa de häller
Tack för meddelandet. Jag har faktiskt prenumererat på mina vänners bloggar och får mejl från reseguiden, så jag hann att titta på din sida innan jag läste ditt meddelande. De är så roligt att få meddelanden från sina vänner.
Hälsningar "Gullsing"