Stöd Ukraina

Josses blogg

Lördag 5 Juli 2008 - Skellefteå

Budapest

Ja, nu är det snart dags igen... men denna gång blir det Budapest hehe..
har inte hört så mycket om detta ställe förutom dessa bad som sägs vara något utöver det vanliga, så det kommer att bli spännande att se vad Budapest då har att erbjuda. Vi hade först tänkt fara till Rom men eftersom priset på en sådan resa skulle övergå våran budget så fick vi lov att kolla något annat ställe. Osså blev det då Budapest! hade då inga planer på att resa dit.... men som jag dock sa till våran resesäljare - Vi ska ju endå avverka europa så why not! Kan säga att jag inte har så höga förväntningar, men jag hoppas att Budapest kommer att överraska!! =)
Jag kommer att skriva och berätta mer efter resan som kommer att ske den 24/7-27/7
Ha det nu så gott.
Tjing tjing =)
Dela med andra:    

Kommentarer
Jimhan säger:
Hej! Budapest är verkligen en riktig toppenstad. Jag var där med några kompisar i mars och vi gillade stan direkt. Sista kvällen när vi gick över en av de vackra broarna över den mäktiga Donau i kvällsmörkret tänkte vi att Budapest är verkligen en trevlig och vacker storstad, tänk bara om det inte hade varit så kallt...men det lilla problemet slipper ju du! När det gäller mat finns det självklart hur många restauranger som helst att välja mellan, men jag vill ändå tipsa om Trofea Grill som har flera restauranger i staden. För ett högst rimligt pris får man tillgång till en överväldigande buffé med fantastisk mat i en trevlig och elegant miljö.

Trevlig resa!

/Jimmy
Postat 2008-07-05 20:35  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Budapest
16 år sedan
Budapest
16 år sedan
Hemma igen
16 år sedan
Inte så länge kvar till Bali resan
16 år sedan
Hemma igen:)
17 år sedan