Hej Patrik!
Tråkigt att du också råkat ut för detta oseriösa företag. Som tur är köpte jag aldrig något simkort så jag har inte förlorat några pengar. Hoppas det löser sig för dig och att du får tillbaka dina pengar.
Hej,
Beställde ett sim-kort för min dotters räkning i december, då hon skulle vara med sin mamma i Thailand under 5 månader - SIM kort levererades inte som utlovat - dvs inte alls....vid påstötningar på Holiday phones hemsida där det som ovan utlovar ett svar inom 24/48 timmar - men inget händer, inget som helst svar. Jag kontaktar Klarna som är involverad i betalningsprocessen - som kontaktar Ho...
Har skickat två mail, det första för över en vecka sen, till två olika mailadresser på deras hemsida. Fick autosvar att jag skulle få svar inom 24 timmar max 48 timmar. Jag har inte fått svar från Holiday Phone ännu.
De har nog lagt ner skiten och mår gott för de pengar de tjänat att dömma av många fina bilder som de lagt ut på Facebook. Varnar för oseriösa Holiday Phone.
Har skickat två mail, det första för över en vecka sen, till två olika mailadresser på deras hemsida. Fick autosvar att jag skulle få svar inom 24 timmar max 48 timmar. Jag har inte fått svar från Holiday Phone ännu.
De har nog lagt ner skiten och mår gott för de pengar de tjänat att dömma av många fina bilder som de lagt ut på Facebook. Varnar för oseriösa Holiday Phone.
Har skickat två mail, det första för över en vecka sen, till två olika mailadresser på deras hemsida. Fick autosvar att jag skulle få svar inom 24 timmar max 48 timmar. Jag har inte fått svar från Hol...