Kön / Ålder
Kvinna, 50 årProfilsida skapad
2016-12-26Senast online
7 år sedanAktiviteter (Skriv kommentar)
Worldofmarie säger i Saramks diskussion "Resecentrumgruppen ger dålig service":
Ja, en del uppskjutningar är det numera krav med eTA.
Mitt råd: Köp ALDRIG servicepaket! Helt meningslöst! Vänd er till flygbolaget för ev. undringar, handikappassistans, specialmat etc.
Ang. inreseregler är det ingen annans skyldighet än en själv att kolla upp det. Får höra "men det var det ingen som informerade om" nästan dagligen på flygplatsen. Detta gäller även bagage- och handbaga...
26 december 2016 18:26 - Anmäl
Visa liknande (3)
Saramk säger i sin diskussion "Resecentrumgruppen ger dålig service":
Tack för era kloka svar! Absolut har jag lärt mig mycket!!!
Eta kanske har funnits men denna regel om att du måste ha även vid transfer uppkom 8 nov (samma dag som USAs val) enligt kvinnan som jobbade i gaten och det var ingen som frågade efter det när vi reste dit!
26 december 2016 18:15 - Anmäl
Birgere säger i Saramks diskussion "Resecentrumgruppen ger dålig service":
Typiskt resebyråer.
Det du nog beställde i samband med bokningen var deras servicepaket för 300kr, i detta ingår:
- Önskemål gällande sittplatser hos flygbolaget ( på de resor där det är möjligt)
- Framföra önskemål om specialmat till flygbolaget där mat ingår
- Hjälpa dig kontrollera möjligheter för av-/ombokning av er resa.
- Registrera bonuskort.
- Hitta bästa möjliga alternativ när f...
26 december 2016 17:17 - Anmäl
Brycecanyon säger i Saramks diskussion "Resecentrumgruppen ger dålig service":
Det är felformulerat att säga att du reste med Resecentrumgruppen, de är en förmedlare av flygbiljetter lika som T.ex. Seat24 och många fler. Du har knappast några somhelst garantier jämfört med att köpa direkt av flygbolagen, men kan i vissa fall bli något billigare.
Sök nästa gång med Google flight så får du fram uppgifter direkt till flygbolagen.
Jag har själv köpt biljett genom dem och har ...
26 december 2016 16:51 - Anmäl
Saramk startar diskussionen "Resecentrumgruppen ger dålig service":4
Vi reste till New Orleans med Resecentrumgruppen i november 2016. När jag bokade biljetten tog de ut en extra avgift för service. Denna service var minimal. När jag sökte dem via mail tog det flera dagar för dem att svara eller också hänvisade de till deras telefonväxel. Där hade de enbart öppet vardagar på fm (när det är som mest stressigt på jobbet) och jag satt i telefonkö i TVÅ timmar.
De g...
26 december 2016 16:01 - Anmäl