Kön / Ålder
Man, 51 årBor i
StockholmProfilsida skapad
2012-07-21Senast online
12 år sedanAktiviteter (Skriv kommentar)
Joacimb säger i Runens diskussion "Holiday Phone - lokalt simkort":
Hej!
Eftersom jag inte vet vad du fått för felmeddelande eller vad du haft för kommunikation med vår kundsupport, så kan jag inte ge någon specifik förklaring till ovanstående, men de 2 absolut vanligaste orsakerna till att det inte fungerar för våra kunder är att telefonen är operatörslåst eller att telefonen saknar amerikanska frekvenser som AT&T använder (dvs det nät som används av ope...
20 september 2012 11:18 - Anmäl
Visa liknande (1)
Joacimb säger i Runens diskussion "Holiday Phone - lokalt simkort":
Hej!
Att det inte gick att kontakta vår kundtjänst på telefon är väldigt ovanligt, men det händer såklart ibland, då vi är relativt få personer som jobbar med detta och det är därför svårt att alltid kunna svara i telefon - speciellt om många ringer samtidigt. Däremot svarar vi även på mail eller online-chat direkt på hemsidan.
Däremot är det lokala utländska kort vi säljer. Det är olika ope...
21 juli 2012 17:39 - Anmäl