Kön / Ålder
Kvinna, 77 årProfilsida skapad
2018-12-21Senast online
5 år sedanAktiviteter (Skriv kommentar)
Birgere säger i Bofr1000s diskussion "Ticket, dålig service":
Mao, jag ser inga skillnader mot förut
22 december 2018 20:38 - Anmäl
Visa liknande (7)
Worldofmarie säger i Bofr1000s diskussion "Ticket, dålig service":
Det står ju inte att man måste vara sjuk. Så här står det:
"Oförutsedda händelser kan uppstå
Ibland sker oförutsedda händelser. Kanske blir du beordrad att jobba, eller faktiskt får drömjobbet. Vädret kanske hindrar dig, eller du kanske träffar den stora kärleken och hellre stannar hemma. Resan krockar kanske med ett bröllop eller ett jubileum som du gärna vill vara med på. Med Ticket Garanti ...
22 december 2018 20:36 - Anmäl
Birgere säger i Bofr1000s diskussion "Ticket, dålig service":
Vad är det som har förändrats?
22 december 2018 18:39 - Anmäl
Ansun säger i Bofr1000s diskussion "Ticket, dålig service":
Tack för att du skrev om ändrade villkor för Ticketgarantin. Har inte själv observerat det.
Vilken försämring på villkoren det blivit. Frågan är om det alls är lönt att köpa till Ticketgarantin längre😕
22 december 2018 17:30 - Anmäl
Birgere säger i Bofr1000s diskussion "Ticket, dålig service":
Svårt att bedöma o ge råd utan att veta vart ni ska åka eller med vilket flygbolag ni flyger.
22 december 2018 13:11 - Anmäl
Elcanario93 säger i Bofr1000s diskussion "Ticket, dålig service":
Skriv ett vänligt mail till Flygbolaget, dom förlorar inget på att vara förstående.
22 december 2018 12:50 - Anmäl
Hawaii säger i Bofr1000s diskussion "Ticket, dålig service":
Vill tillägga att jag är övertygad om att detta är ett helt medvetet sätt från t.ex. en arrangör eller resebyrå att vilseleda kunden. I dagens läge är de allra flesta flyg "non-stop", vilket ju också automatiskt innebär att de är "direkt" flyg. Underlättar ju då att helt enkelt kalla SAMTLIGA flyg för "direkt" oavett om de har en mellanlandning eller ej.
21 december 2018 17:28 - Anmäl
Hawaii säger i Bofr1000s diskussion "Ticket, dålig service":
Den officiella definitionen av "direkt" innebär samma flygplan hela vägen, och det kan vara en mellanlandning. "Nonstop" innebär att man flyger till destinationen utan mellanlandning. Ofta används ju tyvärr "direkt" för att beskriva båda varianterna vilket kan leda till missförstånd, som i detta fallet.
21 december 2018 16:11 - Anmäl
Bofr1000 startar diskussionen "Ticket, dålig service":8
Verkar som om man är mest till besvär när jag kontaktade dom i dag. Beställde direktflyg till Thailand. Ser nu att det är 2 timmars mellanlandning i Phuket för teknisk undersökning.Då är det väl inte direkt flyg? Får inte lämna planet under tiden. Inte så lätt när man har en liten 2-åring som redan suttit i tio timmar. Försökte ändra avgång men möttes av totalt oförstående.. Dom kunde dock fixa o...
21 december 2018 14:23 - Anmäl