Skriv kommentar | Alla kommentarer |
Totomomasos säger i Fozzies diskussion "Thailand mot Dominikanska":
Hej- var senast i dominikanska 2006 (med min familj) vi tillbringade all tid runt o omkring Sosua- helt perfekt- fixade hotell själv samt hyrde bil o mc- Sosua är ganska bra för stället är inte nerlusat av allinclusive, du kan tryggt gå ut o äta - du kan välja mellan hur mkt som helst- alltifrån billiga lokala restauranger till turistiga lyxställen , bara att välja eller varför inte gå till en ba...
28 januari 2011 22:37
Fozzie säger om Candys blogginlägg "Jippi jag vann en resa på TUR mässan i Göteborg!!!!!!!!!!!!!!!!":
Får verkligen gratulera till detta, blir säkert en fantastisk upplevelse och jag är inte alls avundsjuk!
14 april 2010 06:03
Fozzie säger i Sparvs diskussion "Gratis intenet i karon":
Ta en öl på Karon Cafe och be att få ansluta till deras WiFi, finns många spots runt omkring där.
30 mars 2010 05:10
Fozzie säger om Candys bild "Ny nationalitet!!":
Man får gratulera! Själv hade jag gärna varit född i norge med ett eget laxfiskevatten! Älskar Norge och dess invånare som jag träffat på många ggr vid mina resor dit.
30 mars 2010 05:07
Muangthai säger om Fozzies bild "Seafood":
Där kan man snacka om räkor.........
8 februari 2010 08:28
Fozzie säger i Baanleys diskussion "Nai Harn Beach":
Har gjort detta men fiskar efter mera svenska synpunkter, ......jag har bokat via fritidsresor.
7 februari 2010 16:26
Fozzie säger i Baanleys diskussion "Nai Harn Beach":
Jag är också intresserad av denna fråga då jag just bokat detta hotell till nästa år, ser fram emot svar!
7 februari 2010 16:14
Fozzie säger i Tessan37s diskussion "Föutom kata vad rekomenderar ni i phuket??":
Jodå, svenskar finns det men att det finns i 10000-tal är inte sant. Mest ryssar nu faktiskt och svenskar o norrmän i minoritet!
7 februari 2010 16:12
Vikman7 säger om Fozzies bild "Mangosten":
Mangostan* :) Den är jätte god!
29 oktober 2009 22:29
Samoht säger till Fozzie:
Bästa vecka!
Brukar vara hos Flaggestad och Jonas Hammarstedt vecka 31...
Tyvärr är det alltid värmerekord då!
Har gett upp Norge för Amerika istället...
Kanske ska tillbaka till Gaula i sommar, finns tydligen en plats till mig vecka 28...
Knekk & Brekk
11 november 2008 21:07
Sida:123456789101112131415...Nästa