Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Ulf4345
Ulf4345 säger om Lommas blogginlägg "Indien":
Indien är helt omtumlande fantastiskt.
8 oktober 2008 06:35
Lomma
Lomma säger om Hakanmags blogginlägg "Resedagbok Kerala.":
Kerala är trevligt, men det du skriver stämmer. Man får tänke på att det är ett mycket fattigt folk som har kommit på att dom kan göra penga på turisterna så man får alltid vara på sin vakt, ock kolla vad man får innan man betalar. Flygplatsen är rena skämtet. Verkar som dom är så mycket folk att dom vet inte vad dom ska hitta på, så därför kontrolleras man hela tiden. Vi flög från Trivandium, oc...
30 mars 2008 11:12
Lomma
Lomma säger om Ellismellis blogginlägg "Jag är ingen dålig förlorare......":
Jag tror att jag har otur i spel, men jag vet jag har tur i kärlek. En underbar familj som jag tycker om att resa med. Klart mera penga skulle ge mer resande, men lite kul är det också att drömma sig bort nogonstans, och försöka spara ihop till drömmen och plötsligen så har man så det räcker, och drömmen blir verklighet.
12 mars 2008 20:40
Kustaffe
Kustaffe säger om Lommas bild "Backwater":
Det var en fin upplevelse med back-waters
3 mars 2008 21:31
Kustaffe
Kustaffe säger om Lommas bild "Kerela - Lighthouse Beach":
och på denna stranden har jag oxå stått
3 mars 2008 21:30
Ellismellis
Ellismellis säger om Lommas bild "Hanoi":
Vilka färger...bron är härligt röd.
3 mars 2008 20:26
Kustaffe
Kustaffe säger om Lommas bild "Kerela - Lighthouse Beach":
Har rest mycket i Indien men Kerala var fantastiskt
25 november 2007 22:55
Kustaffe
Kustaffe säger om Lommas bild "Kerela - Backwater":
Åh vad jag längtar tillbaka till Kerala
25 november 2007 22:50
Hakanmag
Hakanmag säger till Lomma:
Hej! Ett mail kommer så jag ser med spänning fram emot att läsa din berättelse"! Tack! Håkan
1 september 2007 09:48
Lomma
Lomma säger till Hakanmag:
Hej skickar ett utplock från min resebeskrivelse Tog en taxi ut till Fort Cochi, till det förbeställda homestay ”Comfort Nights”. Ett härligt ställe med en trevlig värd. Han slog självmant ner priset från 550 Rs till 350 Rs pr rum och natt. Skicka mig ett mejl på e-post så kan jag skicka dig hela resebeskrivelsen från vår rese i Indien. Ett fantastiskt land. Det är inte si...
31 augusti 2007 20:56