Skriv kommentar | Alla kommentarer |
Tillylk säger om sin bild "Top of the Rock, våning 70":
Tack :) Det var klart väder när vi var uppe.
29 juli 2015 02:59
Canada2000 säger om Tillylks bild "Top of the Rock, våning 70":
Bra foto!
27 juli 2015 15:16
Tillylk säger om sitt blogginlägg "Vaknat efter ett dygn av resande":
Tack för tipset. Det löste sig för oss med.
23 juli 2015 03:18
Tillylk säger om sitt blogginlägg "Washington dag 1 / via Skyline drive":
Åh vad det låter mysigt. Så du ska få se Trollstigen du med nu :) HÄlsa tillbaka, nu ska vi äta enchiladas hemma i köket på Lower East side..
23 juli 2015 02:02
Lotten_n säger om Tillylks blogginlägg "Washington dag 1 / via Skyline drive":
Det är kul att höra om era äventyr. Njut av den sista tiden! Hans och jag är ute på en egen roadtrip i Skandinavien. Tre länder på en vecka :) Nu far vi mot Lund. Det blir sedan ett kort besök i Köpenhamn och därefter vidare mot Trollstigen i Norge. Kramar från oss
19 juli 2015 10:20
Vad bra, jag tänkte att det måste fungera så.
13 juli 2015 03:10
Sandraastrom säger om Tillylks blogginlägg "Vaknat efter ett dygn av resande":
Jag antar att det registreras då vi passerar en tull, för vi fick ett avdrag i efterhand på ca 300 sek för tullavgifterna.
12 juli 2015 15:09
Tillylk säger om sin bild:
Vad bra att det kom fram, första kortet vi hört som kommit fram. Var lite osäkra om det skulle fungera++ med bara ett fri8mär+ke, MÄrhta är med o skriver så det blir lite extra teckan ;)
7 juli 2015 13:52
tack för tipset! Vet inte vilken deal vi har med hyrbilsfirman, vi försökte tacka nej till alla möjliga extra försäkringar etc vet jag bara. Ska kolla det. Undrar hur vi skal betala för alla biltullar som de registrerar på nummerplåten, hur gick det för er med sådant?
7 juli 2015 13:50
Sandraastrom säger om Tillylks blogginlägg "Vaknat efter ett dygn av resande":
Ett tips när vi lämnar tillbaka bilen - tanka den full långt ifrån flygplatsen.. Vi missade den detaljen när vi lämnade Floridag förra veckan. Vi hade tackat ja till erbjudande om att inte tanka bilen full, och skulle få betala 50 dollar för det. Tankade ändå upp bilen nära flygplatsen.. Det kostade oss 65 dollar - och då hade vi typ 1/3-del kvar av tanken. Fattade inte hur det kunde bli så jäkla ...
5 juli 2015 10:38
Sida:1234567Nästa