Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Heidine
Så søt lita jente
20 juli 2007 13:29
Prepp
Prepp säger till Elgur:
Gor ett forsok nar jag befinner mig i Uppsala!
18 juli 2007 16:41
Elgur
Elgur säger om Prepps blogginlägg "Aye, I'm commin' home gar":
Hör av dig om du vill svinga en bägare! /L G
16 juli 2007 12:02
Elgur
Elgur säger om Fatbats blogginlägg "På måndag - Paris!":
Hej! Hoppas ni hade en riktigt skön vistelse i Paris! Kram från L G
16 juli 2007 12:00
Fatbat
Fatbat säger om Elgurs blogginlägg "Gott och blandat.":
Hoppas ni hade kul på fiskeresan! Längesen jag var ute och jagade fjälliga rackare nu :) Och inte lär det bli nåt i sommar, fullt upp med bröllopsfixandet nu, och veckan efter bröllopet blir det Paris, och 4 aug - 9 september är vi ute och reser (först Thailand och sen Australien). Vi ses nästa helg! Kram
28 juni 2007 19:24
Elgur
Elgur säger till Prepp:
Tja ba! Kommer naturligtvis med en rapport från fisket! Ha det bra själv, vi hörs snart! /L G
11 juni 2007 09:27
Prepp
Prepp säger till Elgur:
Tjena mannen! Hoppas att fiskande DIS personal far en lyckad tur till Fyrvapplingen i ar. Onskar att jag kunde folja med. Anders har provat pa big-game fishing pa Bali. Fick bla en rejal Barracuda! Ha det fint dar hemma!! -Daniel
25 maj 2007 04:35
Elgur
Elgur säger om Prepps blogginlägg "They say good things come in threes ...":
Tjena Daniel! Kul att du trivs med livet, när får vi se en bild på salsaparet? Hälsa Anders! /L G
1 april 2007 09:40
Elgur
Elgur säger om Dalle5s blogginlägg "Att bli en del av nagot":
Kul att läsa om dina bravader, jag följer dom med stort intresse. Ha det skönt! /Elgur
1 april 2007 09:35
Elgur
Elgur säger om Fatbats blogginlägg "första resan med Ester - Wien!":
Låter som ni kommer att få en skön weekend. Jag har hört att man kan använda öronproppar till barn, då minskar besvären vid start/landning. Apoteket har utmärkta proppar i formbar silikon (som jag använder varje natt f ö :-)) dom blir nog lagon stora om man klipper dom mitt itu. Kanske värt att prova! /elgur
25 oktober 2006 10:43