Skriv kommentar | Alla kommentarer |
Sofiegrahnat säger om sin bild "Jag o Emil på Long Beach":
Förlåt att jag inte sett din fråga förrän nu, ett helt år senare :(. Å inte sjutton kommer jag ihåg vart jag köpte bikinin heller. Ledsen att jag inte kunde hjälpa dig Anna! Ha en fin fortsättning på veckan! Med vänlig hälsning, Sofie
31 oktober 2016 21:09
Toande säger om Sofiegrahnats blogginlägg "Tidig morgon....hemma i Sverige":
tack för bra bloggande från underbara Thailand o koh lanta , sitter utanför Helsingborg med brasan på o 8 minus ute o läser , vi får bara 3 veckor från 1 mars o fram ,men men bättre lite än inget
6 januari 2016 10:11
Annanorberg säger om Sofiegrahnats bild "Jag o Emil på Long Beach":
Hej Jag tänkte bara få fråga vart du köpt din supersnygga bikini? Med vänlig hälsning, Anna
16 december 2015 09:20
Cattis77 säger om Sofiegrahnats bild "Julkort.....vad tycker ni?!":
Läser att stranden vid Slow down inte går att bada vid.... stämmer det? Har bokat in oss där i dec o blir väldigt orolig!
21 september 2013 17:59
Frodo säger om Sofiegrahnats bild "Fin vy":
Vad heter stranden?
22 april 2011 19:40
Sandra89 säger om Sofiegrahnats bild "Koh Lanta":
Koh Rok
17 februari 2011 12:07
Ingemar_e säger om Sofiegrahnats blogginlägg "Härligt är livet:)":
Suck, låter ju bara så skönt, vilket underbart liv! Här hemma är det hela +4,37, haha får ta tillvara på alla decimalerna.
3 februari 2011 12:13
Sofiegrahnat säger till Ingemar_e:
Inte minsta lilla bit blev kvar och just nu är jag ruggigt sugen på att göra en till men eftersom det är långt ifrån en ugn här så blir det svårare...man vet dock aldrig!
28 januari 2011 05:57
Sofiegrahnat säger till Ingemar_e:
Japp, du har så rätt....det kom med ett par boxar o lite annat trots allt. Men inte i våra resväskor!
Nu börjar det dock sina på det medhavda men har nog sniffat till mig något drickbart här nere nu :)!
Ha det härligt!
28 januari 2011 05:56
Sivheinevik säger om Sofiegrahnats blogginlägg "En härligt lugn söndag":
Hej på er!
Gött att höra att ni har det så bra. Låter härligt med sol o värme o....kändisar ;)
Snö och sol hemma i Jönköping, en fantastisk dag på ett annat sätt....
Hälsa allihop, speciellt FELIX förstås!
Stor kram
Siv
27 januari 2011 19:32
Sida:123456789101112131415...Nästa