Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Travellover
Travellover säger till Zimon:
Tackar! Bilder kommer snart, jag lovar :)
20 september 2009 13:35
Zimon
Zimon säger om Travellovers blogginlägg "7 heta dagar i Nevada":
En härlig berättelse, man förstår att ni hann att uppleva en hel del under era dagar i Vegas. Ser fram emot att se dina bilder
20 september 2009 08:53
Kustaffe
Kustaffe säger till Zimon:
Tack för att du läste min blogg och för kommentarerna. Jag har varit i Indien ett flertal gånger och har Indiska vänner i Mumbay och träffas man är det alltid rikligt med mat men naturligtvis var här i Bangladesh ett överdåd tack vare vår närvaro. Vi var de första vita som besökt deras hemby och c:a 150 släktingar fick vi på köpet. Jag älskar att resa i Asien och framför allt Indien Alf
10 juli 2009 16:00
Zimon
Zimon säger om Kustaffes blogginlägg "5 veckor i Bangladesh":
Härlig läsning, kan nästan se all maten framför mig. Har varit i Indien en gång och det var en upplevelse jag aldrig glömmer, och då var jag ändå inte med om allt som ni upplevde. Det måste både varit tröttsamt med all maten men något ni troligen inte kommer att uppleva igen i samma stil. Underbart berättat och bra bilder
10 juli 2009 08:02
Zimon
Zimon säger till Grethe1:
Ja det är kul att se att det gamla bevaras, man glömmer så lätt tyvärr, och så får barnen se hur det var på den tiden man själv var ung
10 juli 2009 00:45
Grethe1
Nostalgia-Leksaksmuseum
Grethe1 säger om Zimons album "Nostalgia-Leksaksmuseum":
Trevligt med nostalgi. Förra veckan var jag på ett Nostalgimuseum i Göteborg. Det var mest femtiotal som var uppbyggt delvis som ett hem. Det kändes lite som att kliva in i sin egen barndom.
9 juli 2009 19:15
Zimon
Stor koncentration, man vet aldrig vad det månde bliva...
6 juli 2009 22:02
Zimon
Zimon säger om Fagerstas bild "Bra, men skynda dig, gubben min.........":
Härlig svit och härlig text
6 juli 2009 22:00
Zimon
Zimon säger om Fagerstas bild "Rafflesia":
Helt otrolig blomma, förstår ditt envisa klättrande för att se den. Mycket bra bild som du tagit
6 juli 2009 21:57
Zimon
Zimon säger om sin bild "Pussande par":
Kul när man känner igen sina leksaker
6 juli 2009 21:48