Nya Zeeland
Sannyh,
24 dec. 2022
Updaterad av Sannyh
för 1 år sedan
Hej, har någon här varit till Nya Zeeland och uppgett personnummer i sitt nzeta i brist på ett "national security number"?
Jag blev rädd att jag kanske har gjort ett misstag och skulle ha lämnat detta blankt istället, då det säger att allt måste matcha passet. Det går bara att nå myndigheten ...
Nya Zeeland
Monca_81,
4 aug. 2022
Updaterad av Valpolicella
för 2 år sedan
Hejsan!
Vi är en familj (två vuxna och ett barn 4,5 år) som planerar en resa till Nya Zeeland under tre månader i början av 2023.
Det är en dröm som är på väg att gå i uppfyllelse men även om vi har en grundtanke kring hur resan ska se ut så är vi är tacksamma över alla tänkbara tips och råd ...
Nya Zeeland
Klara_maria,
28 apr. 2021
Updaterad av Klara_maria
för 3 år sedan
Hej,
Har skrivit här tidigare om planer på att åka till Nya Zeeland och i december nästa år (2022) hoppas jag kunna förverkliga mina planer!
Har börjat göra upp en plan för tiden på Nya Zeeland (ungefär en månad) och vill gärna höra tankar och tips från er som varit där. Kanske har jag lagt ...
Nya Zeeland
Valpolicella,
13 jan. 2020
Updaterad av Valpolicella
för 4 år sedan
Hej.
Sitter och planerar en resa till Nya Zeeland nov-dec.
Tänker flyga till Queenstown, därefter Te Anau och Milford Sound. Att göra i Queenstown förutom bungyjump? Från Queenstown med bil, Wanaka, Franz Josef Glaicer, Kaikora via HW7, vingård Blenheim, vandra Queen Charlotte Track. Wellington, ...
Nya Zeeland
Cubeform,
12 juli 2018
Updaterad av Sara990
för 4 år sedan
Jag har länge drömt om att åka till Nya Zeeland, och planerar att eventuellt göra en sådan resa i början av 2019. Jag har tänkt att besöka både nord- och sydön när jag ändå är där och undrar lite hur lång tid jag behöver för att göra en sådan resa?
Är det någon som gjort något liknande tidigare? ...
Nya Zeeland
Fannylundmark,
12 sep. 2019
Updaterad av Worldofmarie
för 5 år sedan
Hej!!
Jag och en tjejkompis, 22 år, ska åka till Nya Zeeland norra ön i mars 2020. Jag har lite olika funderingar och är väldigt tacksam för svar och tips!! Tack på förhand!!
Våran plan är att flyga till Auckland och därifrån hyra en bil och på så sätt ta oss runt på ön, sedan lämna ...