Tågluff i Europa 2020

Av Jajofix
19 okt. 2019 20:34
Visningar: 390
Hej!

Jag har en dröm om att tågluffa i Europa men har hittills inte lycktas komma iväg! Hoppas på att kunna förverkliga den här drömmen någon gång under sommaren 2020. Tänker mig ca två veckor ute på luff. Städer som jag skulle vilja besöka är Amsterdam, Paris, Barcelona, Rom, Pompeji, Venedig, Budapest, Wien och Prag. Kanske behövs längre tid för att hinna besöka alla, men man måste sikta högt haha. Frilansar så är ganska öppen och anpassningsbar för när det skulle kunna gå att åka. Någon som är sugen att hänga med och skapa lite minnen tillsammans? :)
9 dec. 2019 10:19
Hej!!

Jag är jätteintresserad av att tågluffa vår/sommar 2020. Jag skulle gärna vilja åka 2-3 veckor. Jag är en glad och positiv tjej på 28år. Är väldigt intresserad att åka tåg i Italien. Hör gärna av dig ! :)

//Deniz
10 dec. 2019 02:12
Hej där :)

Nu här och gjorde alldeles nyss ett första inlägg om samma intresse och skulle jättegärna vilja också komma iväg under våren och tågluffa gärna mellan 2-4 veckor. Kolla gärna vad jag skrev på mitt inlägg och se om det är er i intresse. Vänliga hälsningar : Thomas
3 jan. 2020 09:17 (redigerad)
Jag och min vän genomförde transmongoliska järnvägen med flera stopp sommaren 2018. I sommar 2020 tänkte vi dra igenom hela östeuropa. Vår tänkta avgång är kring 10 juli och vi räknar med ca 4 veckor borta där vi kommer göra stopp i städer nedan i ordning.

Köpenhamn, Berlin, Warszawa, Krakow, Prag, Wien, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Zagreb, Belgrad, Skjope, Sofia, Istanbul

Om någon vill haka på så hojta till!

Vi är två välberesta grabbar i åldrarna 26 och 28.