Tågluff Europa i Maj 2014
Hallåhallå! Therese heter jag, 19 år från Örnsköldsvik. Har tänkt att bege mig ut i Europa nu i början av Maj. Har tänkt att köpa ett interrail-kort med 22 dagar/1 månad fritt resande. Är så fruktansvärt sugen på att resa och upptäcka nya platser, kulturer m.m.
Tog studenten förra våren och har väl mestadels jobbat hela hösten/vintern så nu känner jag att det är dags att bege mig ut i världen och leva lite innan det är dags för att plugga vidare.
Då de flesta av mina vänner studerar och har annat för sig så har jag ingen resekompis ännu. Kommer förmodligen fara även om jag inte hittar någon att resa med men känner ändå att det skulle vara roligast ha sällskap under resan/delar av resan!
Något som låter intressant?
Hör gärna av er då jag är öppen för förslag. :D
Tog studenten förra våren och har väl mestadels jobbat hela hösten/vintern så nu känner jag att det är dags att bege mig ut i världen och leva lite innan det är dags för att plugga vidare.
Då de flesta av mina vänner studerar och har annat för sig så har jag ingen resekompis ännu. Kommer förmodligen fara även om jag inte hittar någon att resa med men känner ändå att det skulle vara roligast ha sällskap under resan/delar av resan!
Något som låter intressant?
Hör gärna av er då jag är öppen för förslag. :D
Hej, jag är intresserad. Jag är dock sugen på att åka ut nu April. Jag går dock i skolan, men har väldigt lite för tillfället att göra! Vad hade du tänkt dig? :)
Hejsan! Jag är en 23-årig tjej från Umeå som också är inne på att tågluffa i Europa nu i Maj. Vill vara borta cirka en månad och se och uppleva så mycket som möjligt! Vilka länder/städer har du tänkt besöka? :)
Skulle vara jättekul att ha någon att resa med iallafall delar av resan!
Skulle vara jättekul att ha någon att resa med iallafall delar av resan!