Tågluff
Hej allihop! Jag planerar att köpa ett interrail kort för att resa runt i Europa men jag har ingen att åka med! Finns det nån som är sugen på att hänga med?
Jag tänkte vara borta 2-4 veckor och kan åka tidigast mitten av juni pga tentor och sådär, men är i övrigt väldigt flexibel. Bor i Malmö så kommer starta därifrån men kan även tänka mig att mötas upp någonstans! Vet inte riktigt vart jag vill åka men Kroatien (aldrig varit) och Budapest (älskar) är jag lite extra pepp på.
Är snäll och glad och lätt att ha att göra med och det viktigaste för mig är att ha nån att starta resan med, sen måste man ju inte fortsätta ihop om man inte vill såklart! Gillar öl och katter och fina växter.
OBS åker helst med en annan tjej (eller flera)
Let me know om ni är intresserade! Hade varit schysst att boka nu när det är lite rabatt :)
Jag tänkte vara borta 2-4 veckor och kan åka tidigast mitten av juni pga tentor och sådär, men är i övrigt väldigt flexibel. Bor i Malmö så kommer starta därifrån men kan även tänka mig att mötas upp någonstans! Vet inte riktigt vart jag vill åka men Kroatien (aldrig varit) och Budapest (älskar) är jag lite extra pepp på.
Är snäll och glad och lätt att ha att göra med och det viktigaste för mig är att ha nån att starta resan med, sen måste man ju inte fortsätta ihop om man inte vill såklart! Gillar öl och katter och fina växter.
OBS åker helst med en annan tjej (eller flera)
Let me know om ni är intresserade! Hade varit schysst att boka nu när det är lite rabatt :)
Hej! Jag är helt klart intresserad! Har skrivit runt lite till olika folk här med samma planer, vore jättekul om man kunde vara ett litet gäng! Har tänkt lite Centraleuropa kanske lite öst, typ åka genom Tyskland, Prag, Budapest såna städer sen avsluta med sol och bad och lite drinkar i typ Kroatien/Grekland. Montenegro är också jättefint! Kolla in Kotor, vart där innan helt underbart. Älskar också Italien men den känns lite svår och på fel ställe för en sån resa.. Ja, har rest mycket innan i Australien, Asien men vill se lite mer av Europa nu:) vill äta god maaat, se massa nya ställen och hänga med sköna människor:) lägg till mig facebook om du vill, Maria Glassbrook!