Sommarjobb 2014 Norge

31 jan. 2014 22:15
Visningar: 572
Sugen på att jobba i Norge och tjäna pengar? Samma här.

Jag har tänkt att åka och jobba i Norge sommaren 2014/ denna sommar ;)
Om du också har tänkt att sommarjobba i Norge, så lämna in ditt intresseanmälan till mig. Jag funderar på att skaffa en liten lägenhet att dela med någon. Eftersom inga av mina vänner är lika äventyrliga, så skriver jag inlägget här för att fråga om någon här vill dela en upplevelse.

Kön spelar ingen roll, viktigast är att du är en öppen person ;)

Peace!
10 feb. 2014 21:43
Hej där,

Jag är lite småsugen på Norge i sommar jag också. Vart hade du tänkt åka i Norge? Vilken del?

Ska vi byta mailadress kanske?

/Carro
10 feb. 2014 23:18
Jag har tänkt på att åka till Oslo, men självklart är jag öppen för andra platser också. Norge är ett väldigt fint land med fin natur att erbjuda. :)

Ja, visst kan vi byta e -mail adress.
10 feb. 2014 23:46
hej!

Är också riktigt sugen på att jobba i Norge i sommar! Så letar också efter någon att dela lägenhet med, om jag får hänga på er vore det toppen? Hur ska ni skaffa ert jobb? :)
11 feb. 2014 00:05
Citerat från Andrews_t:
hej!

Är också riktigt sugen på att jobba i Norge i sommar! Så letar också efter någon att dela lägenhet med, om jag får hänga på er vore det toppen? Hur ska ni skaffa ert jobb? :)
Är medlem i en norskt rekryteringssajt för svenskar.
:)
18 feb. 2014 14:31
Hejsan! Jag och en kompis är också intresserade och åka till norge , vi har skrivit till en massa fisk industrier och registerat oss på en norsk rekryterings sida :)
Av Ebbban
18 feb. 2014 18:11
Hej! Jag är väldigt intresserad, vill gärna åka i mitten/slutet på augusti.
Adda mig på fb: Ebba Blomquist
20 feb. 2014 19:23
Citerat från Sebban166:
Hejsan! Jag och en kompis är också intresserade och åka till norge , vi har skrivit till en massa fisk industrier och registerat oss på en norsk rekryterings sida :)
Bra. :)
Haha, vill ni joina mig kan ni pma e post. :)
20 feb. 2014 19:24
Citerat från Ebbban:
Hej! Jag är väldigt intresserad, vill gärna åka i mitten/slutet på augusti.
Adda mig på fb: Ebba Blomquist
Hej, jag använder inte Facebook. Haha, har du typ Skype eller annat jag kan nå dig via?
6 mars 2014 20:41
Citerat från Fashionnerd:
Hej jag är också pepp!
Har du Skype eller e- mail som jag kan nå dig via?
Av Forno
11 mars 2014 23:19
Jag är väldigt sugen på Norge. Har en anställning via ett bemmaningsföretag där de fixar boende åt en. Jag dock mer sugen på att bo tillsammans med några andra sköningar då jag föredrar att ha de lite fräscht. Någon intresserad?
20 mars 2014 23:50
Jag rekommenderar att alla som är intresserade pm:ar mig sin Skype. Om ni inte har Skype, gärna e-mail.
Jag är 99% bestämd. Jag behöver dock en eller ett gäng bestämda sköna lirare som ska med, så jag kan tacka ja till jobb samt bostad.