Söker resekompis!!

19 juli 2019 11:33 (redigerad)
Visningar: 497
Hej!

Jag är en tjej på 24-år som jättegärna skulle vilja hitta någon att resa med till Asien, Australien eller Nya Zeeland! Antingen om man söker jobb där eller reser runt lite först. Kan tänka mig att åka på obestämd tid. Är öppen för förslag! Skulle kunna tänka mig att åka i Jan/feb nästa år! Hojta till om du vill med!☺️☺️
22 juli 2019 16:25
Hejsan är verkligen inne på samma sak. Släng iväg ett pm till mig lukas linder fb
Av Foffi
22 aug. 2019 19:44 (redigerad)
Hej

Jag har planer på att åka till Australien och Nya Zeeland i april/ maj 2020 och letar reskompis. Tänkte göra en jorden runt resa med start i Australien sedan Nya Zeeland och sist usa. Har du hunnit boka några flygbiljetter än? Hur länge tänkte du vara borta?

Hör av dej om du fortfarande letar reskompis
28 sep. 2019 15:30 (redigerad)
Har planerat på att åka mot Asien/NZ till hösten, vintern. Vill upptäcka saker, sola bad festa. En bra kombo! Ha en jävligt rolig resa helt enkelt.
8 jan. 2020 13:31
Hej! Jag reste och jobbade i Australien under 2017 och herregud jag måste dra igen bästa jag någonsin gjort! Tänker nu göra en liknade resa till Nya Zeeland på Work n holiday, tänkte åka i november 2020. Hör av dig om du vill hänga på!
21 maj 2020 13:10
Citerat från Josephineottosson:
Hej! Jag reste och jobbade i Australien under 2017 och herregud jag måste dra igen bästa jag någonsin gjort! Tänker nu göra en liknade resa till Nya Zeeland på Work n holiday, tänkte åka i november 2020. Hör av dig om du vill hänga på!
Hej! Jag vill hänga på! Har också varit och jobbat i Australien och vill nu göra samma sak i Nya Zeeland!