Söker en person att resa med som är historiskt intresserad!! :)

Av Liiaan
13 juni 2018 17:29
Visningar: 238
Hej!

Jag är en lugn och jordnära tjej på 29 år som söker någon att resa med som älskar historia och/eller konst! :) Hade ju varit fantastiskt att ha någon att resa med som älskar att besöka olika historiska platser, allt från äldre ruiner, till slott, museer/utställningar eller kyrkor/tempel mm!:) Jag är öppen för förslag på länder att resa till, men tänker mig nog någonstans i Europa, iallafall att börja med :)

Hör gärna av dig om det låter intressant! :)
Av Thongen
15 juni 2018 17:03
Hej! Polen skulle jag vara väldigt intresserad av att åka till! Är historie intresserad. Därför är Polen ett land som jag vill besöka 😊 intresserad av att styra ihop nån resa? 😃
19 juni 2018 13:09
Hej! Jag älskar också historiska platser. Har varit runt rätt mycket innan men älskar och resa. Så vill du iväg på weekends och så framöver (i sommar blir det ev. tågluff för mig) så hänger jag gärna på. Bl.a. Florens har jag funderat ett tag på.
Av Liiaan
23 juni 2018 13:23
Citerat från Beasvea87:
Hej! Jag älskar också historiska platser. Har varit runt rätt mycket innan men älskar och resa. Så vill du iväg på weekends och så framöver (i sommar blir det ev. tågluff för mig) så hänger jag gärna på. Bl.a. Florens har jag funderat ett tag på.
Hej!:) Det låter toppen! Jag skickade ett meddelande till dig, svara gärna där :)