Italien
Mattan89,
19 juli 2016
Updaterad av Jonasekvall
för 7 år sedan
Hejsan!
Jag hade behövt lite hjälp med att hitta ett seriöst/pålitligt företag som kör privat transfer från Fiumicino till Rom (till vårt hotell, kommer även boka retur).
Gärna ett företag som ni har god erfarenhet av tex. pålitliga, erbjuder ett ”bra” pris och som ni använt er av ”några” ...
Italien
Florina,
14 juli 2013
Updaterad av Livitaly
för 11 år sedan
Hej
Vi är ett par som ska till Rom med våra barn o barnbarn i början av september. Vi blir där i 5 dagar. Barnbarnet vill gärna bada en dag, vart gör man det i Rom? Finns det ngt utebad, hotell som har pool vart man får komma in o bada. Är det någon som har bra tips att komma med, ... Livitaly: I ...
Italien
Susannalind,
21 aug. 2012
Updaterad av Teresen
för 10 år sedan
Hej!
Jag ska bjuda min sambo på en resa till Rom i början på november och skulle gärna ta emot tips på bra boende, med bra läge. Vilket område är bäst att bo i för att ha nära till sevärdigheter osv?
VI åker med Ryanair och landar på Ciampino airport. Hur tar man sig bäst där ifrån in till ...
Italien
Sussie_,
24 feb. 2013
Updaterad av Sussie_
för 11 år sedan
Hej, Har ett annat inlägg om Paris då jag inte kan bestämma mig, det står mellan Rom eller Paris i 5 nätter.
Kommer flyga dit, jag önskar tips och råd Rom.
Har Du varit både i Rom och Paris? Vilket rekommenderar du? Kan tänka mig att det är varmare i Rom än Paris på sommaren, eller?
Har ...
Italien
Summersun,
24 juli 2008
Updaterad av Homman
för 16 år sedan
Hej har hittat en jätte bra pakt med ryan men ankomst till rom men
avgång från
PISA 20:30 på kvällen.
AVgången från rom var 10 på morgonen så hela dan skulle va förlorad dessutom hade vi tänkt oss
va i rom 2 nätter,
Florens 1 natt och pisa under hela sista dan eller halva eftersom
har ...
Italien
Kjelleberglund,
28 mars 2022
Updaterad av Mirreli
för 2 år sedan
Hej, är en man (pensionär)som fyller jämnt i September 2022. Jag önskar råd och tips om hotel i centrala Rom, där det är gångavstånd till de flesta sevärdheterna? Det ska inte vara de flådigaster hotellen, utan något mittemellan inklusive frukost. Jag, min fru och 2 vuxna barn ämnar bo i 4 dagar, ...