Nya Zeeland
Gladatina,
18 dec. 2014
Updaterad av Kelmelid
för 9 år sedan
Hej!
Nästa höst planerar jag och min pojkvän att åka till Australien på work & travel. vi planerar då också att besöka Nya Zeeland i 2 veckor.
Problemet är att vi inte kan något om landet och behöver er hjälp.
Vi vill vandra och se naturen- Abel tasman national park?
Vi vill simma med ...
Nya Zeeland
Pacific2,
1 feb. 2011
Updaterad av Msdr
för 13 år sedan
Hej, jag undrar vad man ska prioritera om man ska vara i NZ i 3 veckor.?
Jag har köpt Flexi-Pass (busspass). Jag ska börja i Auckland och avsluta i Christchurch. så mycket vet jag=)
snälla ge mig tips.
mvh ... Msdr: Oj vilken svår fråga, det finns så otroligt mycket att se på Nya Zeeland!
...
Nya Zeeland
Weees_,
19 sep. 2015
Updaterad av Trea
för 9 år sedan
Hej!
Jag och min sambo ska till NZ 2 nov och har bokat en Jucy Cabana (Campervan) i ca två veckor. Vi börjar våran resa i Auckland och avslutar den i Queenstown där vi lämnar in campervanen och flyger därifrån sen. Vi har en del punkter vi redan nu vet att vi vill se och uppleva och de är:
...
Nya Zeeland
Klanea,
1 maj 2015
Updaterad av Iiddaa
för 9 år sedan
Hej!
Har planer på att studera engelska under någon månad i Nya Zeeland i vinter. De flesta kurser/resor finns i antingen Aukland, Wellington och Queenstown (+ någon ynka i Christchurch). Jag undrar helt enkelt vilken av städerna som är att föredra?
Jag har själv varit mest inne på ...
Nya Zeeland
Vimo,
5 okt. 2015
Updaterad av Desires
för 9 år sedan
Hej!
Jag och en vän ska till Nya Zeeland 4 veckor i början på 2016.
Jag har några frågor som jag skulle uppskatta att få svar på!
1. Vi flyger dit från Sydney, och hem från Auckland.
Nu är frågan om vi ska flyga både dit och hem från Auckland och slippa envägshyra men 2 båtavgifter, eller ...
Nya Zeeland
Malotte,
4 jan. 2008
Updaterad av Evanders
för 16 år sedan
Hej,
Vi är en familj på 4 personer (barnen är 12 och 13) som skall till Nya Zeeland i februari.
Vi har tänkt hyra bil och bo på vandrarhem runt om i landet. Resrutten är inte bestämd men platser som vi funderat på att besöka är Christchurch, Akoroa, Abel Tasman, Wanganui, Waitomo, Coromandel, ...