Reskompis v32 eller v33

Av Jpvaca
9 juli 2018 18:09 (redigerad)
Visningar: 161
Charter till stranden!
Land?

Då mina vänner antingen ploppar kids eller har förbrukat sin semester, så provar jag något nytt!

Lagom social, okomplicerad, trevlig rocker på 34 som letar efter likasinnad själ(ar)
*Lapa sol, bada, äta gott, skratta högt och festa
Vill gärna gå på en konsert eller show.

Bara veckor kvar (alltid ute i god tid...)
Av Kalotta
10 juli 2018 21:33
Hej du!

Vart hade du tänkt åka? Åker till Rhodos, Faliraki, söndag vecka 32. Jag och en vän. Båda rockers, den ena mer än den andre och en är fyllechaffis (och det är då inte jag!).

// Emma
Av Jpvaca
11 juli 2018 15:23 (redigerad)
Citerat från Kalotta:
Hej du!

Vart hade du tänkt åka? Åker till Rhodos, Faliraki, söndag vecka 32. Jag och en vän. Båda rockers, den ena mer än den andre och en är fyllechaffis (och det är då inte jag!).

// Emma
Hallå :)
Jag är faktiskt på vad som helst!
Är det bokat o klart för er eller?
Var ifrån reser ni?
Av Kalotta
11 juli 2018 15:43
Citerat från Jpvaca:
Citerat från Kalotta:
Hej du!

// Emma
Var ifrån reser ni?
Japp, vi har bokat...eller ja, jag eftersom jag får agera reseledare åt en som aldrig åkt charter innan :P
Vi flyger från Landvetter.
Av Jpvaca
11 juli 2018 15:50 (redigerad)
Citerat från Kalotta:
Citerat från Jpvaca:
Citerat från Kalotta:
Hej du!

// Emma
Var ifrån reser ni?
Japp, vi har bokat...eller ja, jag eftersom jag får agera reseledare åt en som aldrig åkt charter innan :P
Vi flyger från Landvetter.
Men gött att nån tar tag i de :)
Du menar att ni flyger den 12e och tillbaka 19e?
Var boka nu er resa?
Av Kalotta
11 juli 2018 15:52
Japp! Ligger väl i generna att ta hand om det svagare könet :D

Jajamänsan, flyger ut 12e och hem 19e.
Av Kalotta
11 juli 2018 16:06
Simultanförmågan är sådär så här dags ser jag....

Vi bokade via Ving.
Av Jpvaca
11 juli 2018 16:10
Citerat från Kalotta:
Simultanförmågan är sådär så här dags ser jag....

Vi bokade via Ving.
Hehe det är helt okey. Sitter o kollar runt lite. Funderar på om man ska bo i stan eller utanför..tips?
Av Kalotta
11 juli 2018 16:52
Det beror på hur bekväm man är av sig. Det går bussar ofta över större delen av ön. Ixia-sidan (västra sidan) är i regel blåsigare men väldigt fina stränder. Faliraki är rätt najs, lagom stort och ganska trevligt bar/restaurang stråk. Vill man ha tillgång 24/7 så är det Rhodos stad.