Reskompis till NZ hösten 2014

2 apr. 2014 14:38
Visningar: 165
Hej!
Jag är en glad och omtänksam tjej på snart 20 år. I höst är det tänkt att jag ska ut och resa med mina 4 kompisar till Australien, Bali och Thailand. Två av mina kompisar ska åka reda första september till Sydney och jobba där i en månad. Men jag känner inte för att jobba utomlands och dessutom skulle jag vilja hinna med Nya Zeeland på min resa, vilket ingen annan i mitt kompisgäng vill.

I slutet av september är det tänkt att jag ska möta upp mina kompisar för att resa längs östkusten av Australien och sen vidare. Så innan dess skulle jag gärna vilja vara ca 2 veckor i Nya Zeeland och det vore kul att ha någon att åka med. Är lite flexibel med datum och reselängd men senast 25 september måste jag vara i Sydney. Vill du haka på till Nya Zeeland och sen följa med oss vidare går det också bra!

Hör av dig så fort som möjligt om det låter intressant :)
Av Jockek
11 apr. 2014 17:24
Hej
Jag har inte hunnit med den där resan till NZ som jag tänkt göra så länge och nu är det svårt att få med nån kompis. September skulle vara ett perfekt tillfälle att göra slag i saken. Jag har funderat på att ta tre veckor så man hinner med en del utan att behöva stressa, Vad har du för planer med resan på NZ?
Av Evve5
12 apr. 2014 13:50
Hej jag känner att jag har ungefär samma planer dock ingen att åka med...funderade på 3 veckor i nya zeeland, hur länge tänkte ni va ute och resa totalt, samt hur länge i varje land? / hur ser din budget ut?