Reskompis i Nya Zeeland i februari?

1 jan. 2015 23:56
Visningar: 142
Hej!
Jag är en tjej som 22 år gammal och åker till Australien om en vecka och har efter det tänkt att åka till NZ i början/mitten på februari. Vill äventyra och uppleva landet, eventuellt köpa ett busspass. Hade varit skoj att styra upp det med någon annan som också ska till NZ då? :)
2 jan. 2015 03:18
Hej! Mitt namn är Emelie och jag är 20 år. Jag är i Australien just nu och funderar också på att åka till nya zeeland, dock i slutet/ mitten av februari. Hör av dig om du kan tänka dig att åka då istället! :)
Av Sekblm
2 jan. 2015 03:56
Hej! Jag är i Australien nu och ska dra östkusten en månad. Tänkte åka över till NZ efteråt runt den 7. Vill gärna ta sällskap! Något sug för fiji efter också kanske? någon vecka bara eller så. Vore underbart. Hör gärna av dig i pm om mer info om mig:)
6 jan. 2015 07:42
Hej Sofie !
Mitt namn är filippa 21 år gammal, jag är i australien just nu och kommer åka över till nya zeeland den 3 feb :) jag kommer dock börja i christchurch och åka uppåt till auckland! om du har planer runt den tiden och den typ av resa så hör bara av dig :) Kram Filippa