Resekompis till NZ

Av Luppan
10 nov. 2006 16:24
Visningar: 230
Hej! åker till Nya Zeeland den 4 jan, flyger via london- hongkong, och det skulle vara jättekul att få sällskap iallafall en bit på vägen. Är så tråkigt att flyga ensam. Eller kanske träffas där nere och göra nåt kul? Är öppen för förslag. Hör av dig om du ska dit!
12 nov. 2006 12:08
Hallå där!!
Hur länge har du tänkt stanna i nya zeeland och hur ser dina planer ut där?
Jag hade själv planerat att åka den 20 jan.. men min reskompis hoppade av..
Du får gärna höra av dig och berätta mer..

Hälsningar Philip
Av Mar_ia
27 aug. 2007 19:50
Heejsan !

Jag planerar att åka till Nya Zeeland i vinter. Först ta en tripp genom Thailand sen vidare till NZ och sist Fiji. . .

Men har ingen att åka med, hör gärna av dig om du är intresserad.

berätta gärna mer om dina planer ! :)

Mvh Maria
Av Emelie
28 aug. 2007 12:01
Halloj!

Jag har liknande planer; hade tankt att flyga till Australien i borjan av november och efter ett par veckor ta mig over till Nya Zeeland. Skulle aven vara schysst att stanna pa vagen upp och ned i nagon asiatisk storstad!
Min polare som jag skulle ha akt med kan inte langre sa det skulle vara kul att hitta nagon med liknande planer...
Av Mar_ia
29 sep. 2007 14:38
Hejsan !
Jag är en tjej från Skåne som ska ner till Nya Zeeland den 10 februari efter att ha vart i Thailand och Malaysia.
Jag har reskompis i Thailand och Malaysia men kommer att åka till NZ och därefter Fiji själv, men vill gärn aha ngn att resa runt med!

Hör gärna av dig, hade vart trevligt att träffas på NZ om du fortfarande är där den 10 feb??

Du kan adda mig på msn (Logga in för att se e-postadress)

Mvh Maria
18 okt. 2007 12:00
Men hallå där! Jag kommer åker också ner till NZ, auckalnd den 4e januari, från Bangkok, o vill ha nån att uppleva NZ med...länge , elelr kort tid, spelar ingen roll, så länge man trivs men varandra...har du planerat vad du vill göra?
mejla gärna ; (Logga in för att se e-postadress)