Resekompis sydeuropa sommaren 2017

13 mars 2017 20:11
Visningar: 58
Hej,

mitt namn är Monika och jag söker en resekompis för sommaren 2017. Jag har tänkt att bege mig till något sydeuropeiskt land, är inte speciellt kräsen. Jag kan tänka mig att besöka Portugal, Spanien, Italien, Kanarieöarna och Kroatien. Jag tänker att resa under två veckors tid i Juli, Augusti eller September.

Om mig så är jag en glad, öppen och nyfiken kvinna som gillar att hitta på saker. Jag har nära till skratt och är mycket social.

Jag är i från Stockholmsområdet och åker gärna från Arlanda. Jag är inte rädd för att åka själv men denna gång hade det varit kul med sällskap av en eller flera personer. Jag tycker om att bada, sola, äta gott, dansa samt att utforska resmålet. Jag bor gärna centralt och bekvämt.

Jag är i mina bästa år, 54 år gammal och har än så länge sett och gjort mycket. Jag har med andra ord en god resevana. Och som jag gärna säger det, man slutar inte att ha roligt när man blir äldre, utan man blir äldre när man slutar att ha roligt.

Jag söker en kvinna i åldern mellan 35 - 55 år som skulle vilja göra mig sällskap. Hör av dig om du är intresserad! :)

Vänliga hälsningar,

Monika