Resekompis
Hej!! Elina heter jag och söker en superskön människa som vill följa med mig till NZ! Jag vill såklart backpacka runt, med bil eller kiwi buss spelar ingen roll, men jag är också såååå sugen på att jobba där! Jag var där 4 månader förra året och det är de bästa månaderna i mitt liv!! skriv till mig på FB, Elina Nordström (från Gävle) om du är sugen på att lämna sweden <3333
Hejsan! Jag är såå sugen på att lämna Sverige, framför allt min otroligt tråkiga vardag! Jag vet inte vart jag vill, men känner att det spelar liksom ingen större roll :D jag vill se mer av världen och uppleva lite annat... har du kollat något på vad det skulle kosta förresten? :)
Hejsan!
Kul! Jag skapade visst en egen tråd, men såg sedan denna!
Jag ska till NZ i oktober till april -ish. Jobba, upptäcka och surfa. När tänkte du åka? Hur länge tänkte du vara där?
Jag tänkte boka "startkit" via kilroy för att få hjälp att komma igång med det administrativa gällande jobb.
Kul! Jag skapade visst en egen tråd, men såg sedan denna!
Jag ska till NZ i oktober till april -ish. Jobba, upptäcka och surfa. När tänkte du åka? Hur länge tänkte du vara där?
Jag tänkte boka "startkit" via kilroy för att få hjälp att komma igång med det administrativa gällande jobb.