Resekompis

6 jan. 2014 19:46
Visningar: 280
Hej!
Jag är en glad och spontan 20åring från skåne som söker någon att upptäcka världen med.
Min tanke är att starta resan (hela våren) i norge och sedan resa vidare. Att äventyra och testa på nya saker och utmaningar i livet älskar jag och vill därför hitta en lika galen och social människa som mig att åka på äventyr med.
Skriv gärna om du har liknande planer eller känner för något annat äventyr och saknar reskompis. Jag är flexibel och vill resa till de flesta länder i världen så kom gärna med föeslag

Hoppas att vi hörs!
/Johanna
Av Theabj
6 jan. 2014 23:10
Hej!

Jag är en tjugoettårig tjej från Göteborg som också har planer på att flytta till Osla i vår! Det hade varit jättekul att hitta en reskompis!! jag heter Thea Bjurklint på facebook om du vill prata vidare där!:)

/ Thea!
10 jan. 2014 23:37
hej!
hade gärna hängt med på att resa jorden runt :) men hade tänkt att jobba i norge då under en längre tid?
/ rebecka
15 jan. 2014 13:18
Hej, jag är också intresserad av en flytt till norge! Vart och när hade du tänkt? :)
Av Tucan94
16 jan. 2014 14:09
Jag har stora funderingar på att åka till Norge och jobba nu under våren! Vill helst åka så fort som möjligt, haha! Skulle vara mycket roligare att åka ner tillsammans med någon/några än att åka själv. Så jag pratar gärna mer om resa till Norge :)