Resa i Augusti?
Hej!
Är sugen på att resa iväg till något schysst ställe i Europa. Har inte tänkt så mycket mer på själva resmålet utan är öppen för förslag. En vecka eller en långweekend är det tankarna landat på då jag jobbar en hel del nu i sommar. Tänker mig ett varmt trevligt ställe med god mat, fest och härligt folk, alternativt strandhäng och andra äventyr, häng med? :)
Är sugen på att resa iväg till något schysst ställe i Europa. Har inte tänkt så mycket mer på själva resmålet utan är öppen för förslag. En vecka eller en långweekend är det tankarna landat på då jag jobbar en hel del nu i sommar. Tänker mig ett varmt trevligt ställe med god mat, fest och härligt folk, alternativt strandhäng och andra äventyr, häng med? :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Hej Amanda!
Jag ska iväg till budapest i augusti och gå på szigetfestivalen, söker fortfarande en festivalpartner, låter som det kanske hade varit något för dig? Hela festivalen håller till på en stor ö, så mycket bad och sol kommer det bli. Det kommer extremt många bra artister och band dit b.la momford and sons, dua lipa, lykke li, gorillaz, kendrick lamar, kygo och massa fler. Så ingår det även yoga sessioner och massa shower. Festivalen håller på mellan 8-15 men jag tänker nog satsa på 3 dagars.
Är du sugen på att hänga med? :)
Jag ska iväg till budapest i augusti och gå på szigetfestivalen, söker fortfarande en festivalpartner, låter som det kanske hade varit något för dig? Hela festivalen håller till på en stor ö, så mycket bad och sol kommer det bli. Det kommer extremt många bra artister och band dit b.la momford and sons, dua lipa, lykke li, gorillaz, kendrick lamar, kygo och massa fler. Så ingår det även yoga sessioner och massa shower. Festivalen håller på mellan 8-15 men jag tänker nog satsa på 3 dagars.
Hej!
Jag letar efter någon att resa med, jag har semester v 31-32. Så från 30:e juli till typ 12:e aug. Letar du fortfarande efter någon att åka iväg med? :)
Jag letar efter någon att resa med, jag har semester v 31-32. Så från 30:e juli till typ 12:e aug. Letar du fortfarande efter någon att åka iväg med? :)
Citerat från Amandaal:
Budapest och festival lät sjukt kul! Tänkte du stanna längre i Budapest utöver festivalen?🙂
Härligt! :D ja jag tänkte stanna till 24:e. Min kusin kommer ner och möter upp den 15, direkt efter festivalen, du får gärna hänga med oss då om du vill stanna längre!
Budapest och festival lät sjukt kul! Tänkte du stanna längre i Budapest utöver festivalen?🙂
Hej! Jag har lite samma planer, vill jättegärna hitta någon att resa med fram till 19 augusti i sommar :)! Är i Frankrike fram till 26 juli och efter de har jag inga planer alls men är riktgit sugen på hav, bad, äventyr och roligt folk 😁🌴!!
Citerat från Feliciajohansson:
Kul! Har du köpt biljetter ännu? Spanade in deras hemsida, såg trevligt ut! Tänkte du lösa boende på festivalen eller inne i budapest?
Citerat från Amandaal:
Härligt! :D ja jag tänkte stanna till 24:e. Min kusin kommer ner och möter upp den 15, direkt efter festivalen, du får gärna hänga med oss då om du vill stanna längre!Budapest och festival lät sjukt kul! Tänkte du stanna längre i Budapest utöver festivalen?🙂
Jag har semester mellan 33-34, skulle gärna hänga med 😊
Citerat från Feliciajohansson:
Hej Amanda!
🙋
Hej Amanda!
Citerat från Patriciajs:
Hej! är ledig v31-33 och skulle gärna hänga med på en liten resa. Vill bara komma iväg en sväng, så är öppen för förslag på var man skulle kunna ta vägen. :)
Ha det bra!
Jag vill!! Skicka meddelande så kan vi spåna på nått😀😀
Hej! är ledig v31-33 och skulle gärna hänga med på en liten resa. Vill bara komma iväg en sväng, så är öppen för förslag på var man skulle kunna ta vägen. :)
Ha det bra!
Citerat från Pauline_krungthep:
Har lagt till dig på FB nu om jag hittade rätt dvs :D
Citerat från Patriciajs:
Ha det bra!
Jag vill!! Skicka meddelande så kan vi spåna på nått😀😀Hej! är ledig v31-33 och skulle gärna hänga med på en liten resa. Vill bara komma iväg en sväng, så är öppen för förslag på var man skulle kunna ta vägen. :)
Ha det bra!
Citerat från Amandaal:
Ni kanske redan hunnit boka eller så men annars är jag med jätte sugen på resa! 🤷🏼♀️🙋🏼♀️😂 såg ni va 3st som svarat på samma där så vad sägs som en fjärde tjej? 😇🙋🏼♀️ Söker sol, bad, sena kvällar med god mat och drinkar, kravlöst sådär ☀️ Och nya roliga upplevelser och minnen 😊 hör av er om ni inte hunnit boka än och har plats för en sista ensam själ 💁🏼♀️
Citerat från Pauline_krungthep:
Har lagt till dig på FB nu om jag hittade rätt dvs :DCiterat från Patriciajs:
Ha det bra!
Jag vill!! Skicka meddelande så kan vi spåna på nått😀😀Hej! är ledig v31-33 och skulle gärna hänga med på en liten resa. Vill bara komma iväg en sväng, så är öppen för förslag på var man skulle kunna ta vägen. :)
Ha det bra!
Är det någon/några som hunnit planera något? Är sugen på att resa en weekend/vecka antingen nu någonstans mellan 17-26 juli alternativt v.31 (ledig 30 juli-7 aug). Sol/bad/äventyr, åker gärna ett gäng! Kan tänka mig sista minuten eller en najs stad i europa.