Nya Zeeland eller Australien

Av Dcj85
24 apr. 2009 00:43
Visningar: 506
Hallå!
Har nu tänkt tanken länge att göra en längre resa med jobb, nöje, äventyr och bara uppleva allt som inte går att uppleva här hemma :)
NU har jag möjligheten, tänker sälja allt jag har och bara dra iväg, är trött på livet här hemma och ska få det här att hända. Vill gärna ha resesällskap, resan är bara i början av planeringsstadiet då jag vill ha nån att bolla ideer med då jag inte är så värst resvan :)
Hör gärna av er om det låter intressant så kan vi börja prata och planera :) Resan verkar bli aktuell till hösten då det krävs litt tid att säga upp lägenhet och sälja saker :) Ett stort steg i livet om man säger så :)
Jag är 23årig kille, helt normal, gillar att träffa nya folk, vill ha äventyr, älskar sport och vill gärna ha resesällskap i min ålder, plus minus antal år inte så noga :) KIllar som tjejer! Bara kul, hör av er

Daniel :)
Av Dcj85
24 apr. 2009 00:46
Glömde ju skriva att meningen med resan är att åka runt och upptäcka saker :) För att se och uppleva ett land som jag alltid velat besöka.
Som sagt hör av er! :)

Daniel
4 juni 2009 22:59
Tjena
Jag kommer att utgå från Sydney i mitten av december och 5 veckor framåt. Kommer troligen röra mig en del norr ut men har inte planerat något helt än då endast flygbiljeter är bokade. Har inget sälskap, så vore kul om man kunde slå ihop det med någon annan som är sugen på att resa till Australien. Hör av dig om det låter intresant!
16 sep. 2009 16:40
Tja!

Det är nu eller aldrig! 27 september åker jag till Auckland. Vet inte hur det kommer att arta sig när jag väl är där men jobb blir det helst först och tar jag det där med slapperiet sen :D Bungyjump och fallskärmshopp och liknande vore helt klart nåt för mig! Har du kommit iväg än? Är inte heller så värst resvan men jag har kollat duktigt på nätet! :D Förresten så fixar sej alltid allt på ett eller annat sätt, och gör det inte det har man något kul att berätta för barnbarnen. Jag är 22 år, har också blivit trött på allt här och alla kompisar har något vettigt vuxet för sej. Hu!
Söker också folk att hänga med, man har roligare ihop!

(Logga in för att se e-postadress)
Kerstin