Norge i höst?
Tänkte spontan flytta till Norge (gärna Oslo) i slutet av september någon gång. Min plan är att jobba där några månader, få ihop lite pengar för att sedan resa vidare och upptäcka nya platser.
Någon som är inne på samma spår? Vill gärna ha någon eller några att åka dit med och dela boende.
Hör av dig!
Någon som är inne på samma spår? Vill gärna ha någon eller några att åka dit med och dela boende.
Hör av dig!
Hej :) Jag är inne på helt samma spår, dock så tänkte jag försöka ta mig till Oslo så snabbt som möjligt i september. Jag är iaf jätte intresserad av att dela boende. Jag hade tänkt att stanna i Oslo mellan september och årsskiftet någon gång och satsar på att få jobb som bartender.
Vad gällande boende så bor jag gärna i kollektiv, har gjort det i ett par år tidigare, då jag pluggade och tycker att det funkar väldigt bra. Jag har väl egentligen inga högre krav på lägenhet, bor hellre trångt med trevliga människor än tvärt om liksom :P Plus att man förhoppningsvis kan få ner kostnaden.
Men om du tror att det skulle kunna vara något så kan vi ju bara snacka vidare :)
Vad gällande boende så bor jag gärna i kollektiv, har gjort det i ett par år tidigare, då jag pluggade och tycker att det funkar väldigt bra. Jag har väl egentligen inga högre krav på lägenhet, bor hellre trångt med trevliga människor än tvärt om liksom :P Plus att man förhoppningsvis kan få ner kostnaden.
Men om du tror att det skulle kunna vara något så kan vi ju bara snacka vidare :)