Nya Zeeland
Fannylundmark,
12 sep. 2019
Updaterad av Worldofmarie
för 5 år sedan
Hej!!
Jag och en tjejkompis, 22 år, ska åka till Nya Zeeland norra ön i mars 2020. Jag har lite olika funderingar och är väldigt tacksam för svar och tips!! Tack på förhand!!
Våran plan är att flyga till Auckland och därifrån hyra en bil och på så sätt ta oss runt på ön, sedan lämna ...
Nya Zeeland
Heberlein,
23 nov. 2016
Updaterad av Worldofmarie
för 7 år sedan
Hej!
Jag och en tjej ska resa till nz i slutet av januari, stanna i ca en månad, och därefter ska jag resa vidare till australien. Nu har jag lite frågor kring detta eftersom allt bara snurrar i mitt huvud.
Min kompis hade pratat med en resebyrå och sa att jag också kunde kontakta dem för ev ...
Nya Zeeland
Sipi,
10 sep. 2015
Updaterad av Sipi
för 9 år sedan
Hej
Vi ska ta en tur med hyrbil runt Kalifornien (LA,SD, Grand Canyon, LV, Yosemite, SF, HW1) och vidare runt NZ (båda öarna) samt öst & sydkusten i Australien. Resan startar i november o slutar i januari 2016.
Några enkla frågor angående GPS
1. Behöver man GPS - generellt?
2. Om ja, ska ...
Nya Zeeland
Colibri86t,
22 sep. 2015
Updaterad av Colibri86t
för 9 år sedan
Hejsan! Har tidigare varit med WHO-visa i Australien och har nu planer på Nya Zeeland. Vill gärna fixa med arbetsvisum själv denna gången och skulle behöva en överblick i hur det går till. Någon som kan guida mig över vad jag behöver göra, samt när jag tidigast kan ansöka om arbetsvium (om det ...
Nya Zeeland
Cubeform,
12 juli 2018
Updaterad av Sara990
för 4 år sedan
Jag har länge drömt om att åka till Nya Zeeland, och planerar att eventuellt göra en sådan resa i början av 2019. Jag har tänkt att besöka både nord- och sydön när jag ändå är där och undrar lite hur lång tid jag behöver för att göra en sådan resa?
Är det någon som gjort något liknande tidigare? ...
Nya Zeeland
Gladatina,
18 dec. 2014
Updaterad av Kelmelid
för 9 år sedan
Hej!
Nästa höst planerar jag och min pojkvän att åka till Australien på work & travel. vi planerar då också att besöka Nya Zeeland i 2 veckor.
Problemet är att vi inte kan något om landet och behöver er hjälp.
Vi vill vandra och se naturen- Abel tasman national park?
Vi vill simma med ...