Tyskland
Jfs,
6 apr. 2016
Updaterad av Jossoma
för 8 år sedan
Hej,
Så var det det där med namn på biljett. Ska åka till Berlin med Norwegian och på deras hemsida står det:
''Namnet på din biljett måste vara identiskt med namnet såsom det står i din ID-handling''
Säg att jag heter Lars Per Svensson, där Per är mitt tilltalsnamn. Ska jag då skriva in ...
Tyskland
Lugnofin,
27 feb. 2019
Updaterad av Birgere
för 5 år sedan
Fotbolls resor till London, är ju ganska vanligt, även för mig.
Men det kostar ju en del, biljetterna till matcherna är dyra, om man inte ser till att bli medlem .
I vanliga fall köps ju biljetterna via olika resebyrår som har som specialitet att sy ihop sådana resor.
Men nu ska jag o en ...
Tyskland
Desires,
22 juli 2012
Updaterad av Nisse2ears
för 12 år sedan
Har precis kommit hem från Moseldalen - det var en riktig höjdarresa! Så många fina, söta och pittoreska byar, vackra slott, underbara landskap och jättegoda viner! Det var verkligen mysigt att se denna del av Tyskland. Vi var lata och hade hyrbil från flyget i Frankfurt. Kan av hälsoskäl ej heller ...
Tyskland
Bbergman,
23 jan. 2009
Updaterad av Bbergman
för 15 år sedan
Försöker köpa biljetter till golden league galan i berlin 14 juni men hittar ingen site att boka på, det enda jag hittar är arrangörens e-mail adress men dom svarar inte.
Är det någon som känner till nån"ticnet" site i tyskland?
Häls
björn ... Bbergman: det löser sig, dom är inte släppta ännu
Tyskland
Kiffen1,
12 maj 2019
Updaterad av Worldofmarie
för 4 år sedan
Hej,
Jag har hört rykten om att Lufthansa ska vara väldigt nitiska jämfört med andra flygbolag vad gäller storlek på handbagage, att de har folk som går runt vid incheckning och gaten för att kolla storlek på väskan med milimeterprecision.
Ska åka ett flyg till Frankfurt och sedan byta till ...
Tyskland
Goranl,
14 maj 2019
Updaterad av Goranl
för 5 år sedan
Hej.
Ska kort, några dagar, besöka Berlin och vidare koncentrationslägret Auschwitz i början på juli i år färdades med bil.
Önskar tips på bra, lugnt och prisvärt boende i Berlin och i samband med färd till/ från Auschwitz.
Hur ser omfattningen ut i tid när man besöker Auschwitz (räcker en ...