Mötas upp eller resa ihop nz
Hallå där ute! Nu har jag bokat en enkelbiljett till nz den 14okt och åker själv. Planen är att börja i Auckland och söka jobb samt boende. Vore skit kul att kanske möta upp någon för en fika eller kanske göra varann sällskap så det inte blir ensamt där borta! :)
Jag är helt öppen för förslag! Ska bli skit kul !! :D
Jag är helt öppen för förslag! Ska bli skit kul !! :D
Hej, jag kommer till Auckland den 18 December och kommer vara där i ca 4-5 veckor. Hade tänkt resa runt hela nod och sydön. Jag åker helt själv så möts gärna upp =)
/Anna
/Anna
Låter trevligt, hör av mig =)
Hej!
Jag ankommer till Auckland 3 jan vid lunchtid, har bokat in mig på Heritage Auckland, downtown någonstans för 2 nätter. Du kanske kan ge några tips på vad som finns att göra i Auckland. Söndagen den 5 jan börjar vi bila runt och kommer troligen tillbaka 22-23 jan till Auckland.
Jag och min kompis kommer från Sverige, även 2 vänner från Perth kommer va med så vi är 4 totalt.
Hör gärna av dig med tips eller om vi kan mötas upp och hitta på något! Gillar shopping, fotografera och festa!
Jag ankommer till Auckland 3 jan vid lunchtid, har bokat in mig på Heritage Auckland, downtown någonstans för 2 nätter. Du kanske kan ge några tips på vad som finns att göra i Auckland. Söndagen den 5 jan börjar vi bila runt och kommer troligen tillbaka 22-23 jan till Auckland.
Jag och min kompis kommer från Sverige, även 2 vänner från Perth kommer va med så vi är 4 totalt.
Hör gärna av dig med tips eller om vi kan mötas upp och hitta på något! Gillar shopping, fotografera och festa!