Mc-resa 2016

24 sep. 2015 17:11
Visningar: 389
Hej! Söker en reskompis /reskompisar som vill hänga på till Norge (max en vecka) nästa sommar. Har hojat där en gång, nu lite sugen på södra Norge med Lysebotn mm. Är en van mc-förare, åker BMW R1200R Classic. Är 46 år och bor i Örebro :-)

Hör gärna av er!

// Ulrika
15 nov. 2015 18:17
Hej Ulrika, Bengt från Köping här. Jag var tre ggr i fjol och en gång i år till Norge.
Jag har tänkt att åka dit i år också. Jag har en Yamaha XJ900-84, är mycket nöjd med den.
Så har du plats för en gubbe på 59 år i ditt resesällskap så hänger jag gärna på, hälsar Bengt.
Av Popart
16 jan. 2016 23:41
Hej Ulrika och ni andra givetvis!
Jag har varit till Norge en gång på hoj Yamaha Dragstar 1100 själv till Nordkapp men den är nu bytt mot en FJR 1300 och den ska få ta mig till Norge många gånger eftersom Norge är ett så underbart land och underbart folk. Tänkte åka Atlanthavsvägen och Trollstigen men det lovades så tråkigt väder så den vägen tog jag själv med bil för två år sedan och i fjol blev det inget. Jag har en tur till Lofoten planerad men den skulle kunna vänta för jag har även sneglat på Lysebotn och lite mer runt om kring där. Skulle vara roligt att träffa lite trevligt hoj-folk att åka med på liknande turer så jag hoppas att höra från dig med flera som är in här.

/Robert
Av Hemnell
8 mars 2016 22:57
Hej

Jag hänger gärna på.
Kör en CBF1000 i tourongtempo
Inte custom fart.
Av Richt
2 apr. 2016 13:41
Vilken period under sommaren pratar ni om ??
Av Janlef
31 maj 2016 10:19
Låter skoj. När tänkte du åka?