Thailand
Anna800,
29 sep. 2008
Updaterad av Sugus
för 16 år sedan
Hejsan...har en rätt stor fråga men ska fatta mig kort:
Boende, två nätter i bangkok, sen hemresa till sverige från suvi(den stora nya flygplatsen). Vill ha frukost, pool med sol o nära till shopping, osv...tips?? Många säger Kohsan road? vilken del i bangkok ligger detta? är det lång till ...
Thailand
Hampuscamilla,
25 mars 2006
Updaterad av Hemulia
för 18 år sedan
Hej hej!! Är det någon som kan rekommendera ett bra hotell i Bangkok? Vill att det ska vara fräscht, centralt och inte kosta så himla mycket.
Tack Tack för alla svar!! ... Tjejenibyn: Har ni nån idé om vilken stadsdel ni vill bo i? Sukhumvit är en ganska trevlig del av staden, där ligger dom ...
Thailand
Angeliccaa,
5 sep. 2018
Updaterad av Babs
för 6 år sedan
Hej!
Ska till Bangkok endast två nätter,
Tips på hotell?
Vill ha nära till "allt".
Sevärdigheter, marknader, fest osv. Men inte för dyrt heller!
Bangkok är ju väldigt stort, så skulle va bra och veta vilket "område" ligger bäst till?
... Babs: Kan rekommendera Narai hotell. Bra läge. ...
Thailand
Nspfish,
10 mars 2018
Updaterad av Erik777
för 6 år sedan
Jag åker till Bangkok för att främst "se turistgrejerna", dvs buddhan - palatset - floden osv. Har scannat recensioner och råd&tips osv, men är fortfarande villrådig över val av hotell.
Min fråga är nu om det är viktigt att bo nära området med dessa sevärdheter, eller om det går lika bra att bo ...
Thailand
Sledman,
16 jan. 2018
Updaterad av Gunillad
för 6 år sedan
Hejsan
Vore tacksam om någon kan rekommendera ett hotell-rum som stämmer in på specifikationen i rubriken, har en budget på runt 1500kr per natt i 3-4 dagar, vill bo centralt, vilket område ska man bo i för att ha nära till mat och shopping? Tacksam för alla svar jag får
Tack på förhand
... ...
Thailand
Lisen_a,
27 dec. 2016
Updaterad av Gunillad
för 7 år sedan
Jag och sambon har två dagar i Bangkok på hemresan (mitten av februari) och funderar lite på var man ska bo? Vi tänker oss inte speciellt mycket shopping, det blir nog mer om man råkar hitta något. Lägger hellre tiden på att uppleva staden och äta gott!
Vi har inte satt någon speciell budget men ...