Inrikesflyg Phuket-Bangkok
Jag vill ha tips på något BRA flygbolag som flyger Phuket-Bangkok.
Bör man boka långt innan?vi har tänkt att åka dit 9 Januari.
Är det svårt att hitta taxi på flygplatsen? Kan man lita på taxichaufförerna?
Bör man boka långt innan?vi har tänkt att åka dit 9 Januari.
Är det svårt att hitta taxi på flygplatsen? Kan man lita på taxichaufförerna?
Bäst enligt mig är Thai, dom flyger ca 13 gånger varje dag, så behöver inte boka... bara åk dit.
Det är inte svårt att hitta taxi på flygplatsen det finns och blir över....min erfarenhet är att man kan lite på taxichaufförerna,
Men bestäm alltid priset före om ni tar en mini bus, om ni tar en vanlig taxibil se till att taxametern är på.
Lycka till / SIAM
Det är inte svårt att hitta taxi på flygplatsen det finns och blir över....min erfarenhet är att man kan lite på taxichaufförerna,
Men bestäm alltid priset före om ni tar en mini bus, om ni tar en vanlig taxibil se till att taxametern är på.
Lycka till / SIAM
Brukar flyga med airasia o dom är bra o billiga. Åker om 2 v o betalar ca 300 kr enkel m alla avgifter. Nackdelen är att du bara får ta 15 kg med i incheckat bagage plus 7 kg handbagage. 160 thb per kilo i övervikt. Thai kostar det dubbla men du får ha 20 kilo i bagage. Desto tidigare du bokar har du möjlighet på de billigaste turerna. Kolla ¨på www.airasia.com
www.airasia.com defintivt. Boka på nätet till en billig penning. Har åkt i hela Asien med dem och de är kanon!
Mvh/Anders
Mvh/Anders